☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2015年4月16日星期四

[2015.春.東京親子遊] (3.5) 新宿 App Bank。ABC Mart。精緻麵食。Doraemon



玩到第三晚,到呢日至真正買野呀!

我們回到新宿,先到App Bank Shopping,這裡主售電話配件,而且地方好大,我家夫君在這裡留了很久呀!


iphone case 好靚好多款呀!真係選擇困難~



去到2樓仲有好多動漫/GAME精品呀!


梨精好得意呀!我在這買了條掛頸繩~


皮爸好中意!


妖怪watch 最近在日本好HIT呀!周圍都有好多精品賣~


皮皮買左呢兩隻夾。。。好得意呀!


皮爸沉迷在P & D,抽左好多張咭。。。





細個成日買呢包餅架(左),有貼紙送的。



我在APP BANK影了很多相,因為我得閒影丫嘛~但之後行藥房就冇時間影相,這晚東京很冷,皮皮也逛到很累啊。。。


睇完男仔野,就去睇女仔野!YEAH!我在ABC MART 見到最新出既Little twin stars Converse,好靚呀!即時買左對!



其他款都好靚好可愛,好想買呀!


逛完街便到附近的商場食晚飯,這店好多女性顧客啊!因為這裡是售賣女性服飾的商場~


我也不知道這店的名字,只是見到個樣幾好食又有位就入左呢間食~

我們點了兩個餐,首先有自選三食,小食都整得好精緻呀!


飲品是無限飲的,除了花茶還有果汁~


這碟是泡菜冷麵,味道很不錯!可是沒有肉到肚。。。(很愛吃肉的)


另一點是天婦羅烏冬,其實想食其他東西的,但這碟就皮皮而點的,味道也好,烏冬口感很有趣,扁扁的很彈牙!


再來一客焦糖芭菲,超正呀!超大杯我食唔哂呀!


店的大門~


食物看起來很精緻!樣樣都想食!


食飽就回酒店,今日很累呀!


途經地下街有多啦A夢電影圖鑑~叮噹已經35周年啦!由1980年開始已經有動畫!




皮皮都話好得意,開心笑,Cheers!



沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails