☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2015年5月2日星期六

[2015.春.東京親子遊] (5.4) TBS電視台(TBSテレビ)精品店

Tokyo Skytree 晴空塔真係好多玩具精品店,好啱我地皮家逛,我們一家三口都是玩具迷呢!

逛完Tomica 和鬆弛熊店,我們便來到 TBS日本電視台(TBSテレビ)精品店~ TBS 所播放的動畫產品都有售,好驚喜呀!勁多公仔野賣,我們在此也買了一點精品啊!



首先吸晴的是梨精!佢真係好可愛~型象又百變!我地仲好中意食堅有梨味的梨精糖!


這個超搞笑,係廁紙黎架,每格都有梨精漫畫,我真係忍心整污糟梨精呢~~~


還有糖果餅乾,我們買了右下一盒曲奇餅,每片都有梨精的笑樣,一邊食一邊好開心好好笑!


幾廿年前的卡通近期大熱回歸,先有小忌廉!我兒時很愛追看的卡通片~!


另有Sailor Moon美少女戰士!我在這區沉迷了很久,美戰粉樣樣都想買。。。









嘩嘩嘩!美戰的精品真係好靚呀!最後這個是iphone6 case,唔啱我部機用,鳴嗚。。。


另外在日本愛上的動畫人物是[雞蛋君]!佢個樣都係勁搞笑呀~去完呢個旅行勁中意佢!低低能能咁真係好襯低B的我們仨><


皮皮比我更中意雞蛋君,傻瓜皮仲成日扮雞蛋君,咩事呀!懶可愛~但真係好搞笑呀!



這裡好多好多雞蛋君,忍住忍住。。。但每個造型都笑爆嘴,隻隻都扮哂野,見到就想笑><@@






皮皮已經選了心儀東東,我買了一隻雞蛋君杯子給皮皮,等佢可以多飲水~




臨別見到香蕉君,點解咁多食物造型卡通人物架???真係好好笑~我發現皮皮同我一樣中意埋D搞笑低能野!無無聊聊笑一餐!成日都覺得好開心!~!~







沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails