☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2015年5月1日星期五

[2015.春.東京親子遊] (5.3) RILAKKUMA STORE 鬆馳熊店



剛才那篇說皮皮中毒的TOMICA PLARAIL SHOP,這篇就到Daidai 中毒的Rilakkuma Shop鬆弛熊店!我喜歡鬆弛熊12年啦!哈哈~即係鬆弛熊一出我就迷上了這隻熊!皮皮佢可能受我形響,佢都好中意鬆弛熊架!成日同我搶玩具玩。。。


SKYTREE店有很多限定產品出售,真係超得意呀!





真係花多眼亂,我都唔知買乜好,樣樣都想買!



日本棒球隊Crossover都有!



JR 山手線 Crossover又有!






全部都好靚呀!

皮皮佢陪我行,一路行一路幫我揀鬆弛熊精品~放在我的購物籃內==

「媽咪,呢個好靚呀(手持公仔一個),買比你丫,你會中意架!」皮皮你真係乜都講得出。。。


然後又選自己中意的東西,我說唔好買啦!但皮皮說:「媽咪,好靚wor,入面有野食架,我地冇呀!買啦!」(正敗家仔)





當見到呢個SKYTREE毛毛公仔,皮皮又話買。。。我話唔買啦。。。

最後竟然係皮爸講:「媽咪,買啦!得呢度有咋,好靚架!」

全部都係敗家精。。。。



在這鬆弛熊店真是血洗!加埋剛才的TOMICA PLARAIL SHOP,買了很多啊!

其實香港真係乜都買得到,但日元太好洗了!兌換後貨品比香港便宜一大截,爸爸話買就買啦!(因為係爸爸比錢的,YEAH!)




沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails