☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2015年5月1日星期五

[2015.春.東京親子遊] (5.2) TOMICA PLARAIL SKYTREE 專門店



皮皮最期待的行程到了!他最愛的TOMICA PLARAIL!車車、火車、路軌呀!超級TOMICA迷好興奮呀!


SKYTREE商場3樓連續幾間店都是超級毒! 

TOMICA SHOP主要賣車仔,我們家很多很多TOMICA車車,多到我都唔記得,但皮皮就記得好清楚,阿媽實鬧,讀書又唔見你咁叻?!


隔離舖係PLARAIL SHOP,這間主要是火車和路軌,皮皮黎到呢度真係超級瘋狂!

你估佢中意車仔多D定火車多D呢?


皮皮佢兩樣都好中意,冇得比!TOMICA車仔特別中意工程車;PALRAIL就勁愛砌路軌,火車偏向喜歡新幹線,皮皮中意既話,我地都會買比佢玩,阿皮豬真係好幸福~


由於先見到PLARAIL SHOP,所以入左呢間睇先!


真係超級多車~BB火車呀!好多款呀!~~~


入到店裡,皮皮自動波去玩,這兩店都設有小朋友試玩區,就係不停玩車,都玩左成個鐘。。。(汗)


THOMAS AND FRIENDS好齊,但我家都有好多架。。。


救援隊系列都好齊呀!媽媽我真係好想買右上那架蠍子博士火車架!但皮皮唔要都無符啦!


最新既E7系北陸新幹線有SET裝,好吸引呀!


皮皮睇中左貨櫃機關車。。。

「爸爸媽咪,你地送比我啦,我好中意呀,我會乖乖架,我會食哂D飯,做哂功課架。。。」

平時講野唔多叻既皮皮見到火車智慧會200% up!



諗左好耐,皮皮話佢願意自己抬上飛機,最後都買左呢套火車比佢~真係好開心呀!


轉個頭去左TOMICA SHOP,又係不停玩玩玩,玩到阿媽都唔記得左。。。



兩間SHOP除左有火車、車仔和路軌賣外,仲有好多周邊產品架!小朋友就冇乜興趣,媽媽就有興趣買點日用品比阿囝用,我買了衣服和襪子,另外推介餐具,全部都好靚架!


大家有冇儲Dream Tomica呢? 係TOMICA X DISNEY系列,車車都很可愛有型!


皮皮你走得未呀?


這裡真係超齊超多TOMICA 車車呀!


其實香港好多都有得賣,我見我去果時3月尾最新出的跑車,香港大約隔1-2星期有得賣。。。

但去到旅行,心情高漲好多!當然先買先享受啦!兼且有些車是SKYTREE限定,我們也特別買了這些車車~



STAR WARS X TOMICA 香港已經有得賣啦!呢套真係勁型!



看看黎緊有咩新車??右下角重大發現!TOMICA X TSUM TSUM車呀!我要儲齊一套呀!

皮皮搞到我都中意TOMICA....




在皮皮在玩車車的時侯,我偷偷地去左抽獎!

我居然。。。抽到架金色限定跑車呀!超驚喜!!LUCKY!

金色跑車在手信篇才出場吧。!


在SKYTREE逗得最久是TOMICA 及 PLARAIL SHOP,我們特意來朝聖的!一家三口玩具狂真係玩和買得好開心呀!




沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails