☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2015年4月30日星期四

[2015.春.東京親子遊] (4.5) 迪士尼列車回程, 精緻女生晚餐



在迪士尼海洋,我們捱不到在晚上看夜間巡遊,實在太累了,皮皮累得睡著。。。於是我們乘搭Disney Resort Line 到JR無濱駅,再回程到新宿。


Disney Resort Line車廂有米奇吊環,另外車窗也是米奇頭,很可愛啊!但真的說,我較喜歡香港的迪士尼線,因為車廂裡有迪士尼朋友的公仔擺設,座位是深藍絨sofa,舒服好多!


Disney Resort Line 只有四個站,是循環線。


晚上回到新宿吃晚飯,今次到了一所餐廳很多女生幫襯~

我點了一客芝士烟肉焗飯,好好味呀!超香濃芝士!但份量很少,分了一半給皮皮我唔夠飽。。。好似冇食過野咁。。。


爸爸點的咖哩飯,佢話好吃呀!


唔夠飽所以再點炸雞薯角,食埋就好飽了!脆卜卜又熱辣辣,很香口的!諗諗我我這家人真係好細食。。。


皮皮自己一個食哂成個綠茶蛋糕~我只係食左側邊D 紅豆蓉咋==~

我發現皮皮好中意食綠茶製品,可能我陀佢果時成日食綠茶味的東西。。。好懷念果時個肚未夠3個月到了大阪旅遊,不停食綠茶雪糕,嘩哈!陀B咁都得!但那時我真的好想吃綠茶。。。


皮爸愛這芒果杏仁豆腐,佢把口話香港既松記咪仲好食!

第4天行程完成。



沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails