☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2015年4月30日星期四

[2015.春.東京親子遊] (4.3) 東京迪士尼海洋 美人魚礁湖, 神秘島



食飽飯繼續行~我們到了「美人魚礁湖」,我覺得成個迪士尼海洋最靚係呢個遊樂區,入到去真係令人尖叫!



歡迎來到「川頓海王海底王國」~~



入到去!好夢幻呀!真係好似去左美人魚既海底世界,超靚啊!

雖然「美人魚」好明顯係女仔野,但連皮爸都讚好!迪士尼的魔法好強啊!



我以為自己游緊水。。。


皮皮都大叫好靚呀!呢度真係充滿驚喜!



個腦不停loop住美人魚首Under the sea~~~




我地入左「Ariel's 遊樂場」,入面係一隻大沉船,比小朋友化身做小魚然後周圍探險~~~


皮皮游得好快呀!佢不停在沉船迷宮裡跑跑跑~~~



在下面望上去的樣子,小朋友不停在繩網裡走好刺激呀!


在船頭敲大鐘!

皮皮在這隻沉船玩左好耐,但係佢又要驚又要玩。。。又個入口係大鯊魚骨入口,皮皮好驚呀!我話唔洗驚啦!媽咪入去啦~點知佢就標眼淚水,驚我比鯊魚食左,笑到我肚痛。。最後係爸爸抱佢入去探險,先至肯入~

這裡打造成一個海底世界,真係好黑蚊蚊、好驚架!而且仲有骷髏骨頭,嚇死膽小的皮皮了!但這裡真的是必來啊!超級好玩!



最係爸爸錫返,抱你坐下大蝸牛笑返啦!



玩完又去Shopping,在這裡買了幾架 Disney X Tomica 玩具車,我手抱的美人魚抱枕超美超可愛啊!可是太大隻沒帶她回家,唯有影張相留念啦!



出返去,就去左神秘島,好想去玩「地心探險之旅」,但又係排哂出龍啊~皮皮就在鸚鵡螺商店壓了一個金幣,作為一個小留念~~~




沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails