☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2015年4月30日星期四

[2015.春.東京親子遊] (4.1) 東京迪士尼海洋 海洋廣場, 美國海濱, 發現港,Duffy's Hometown





26.3.2015 (THU)

YEAH! 今日可以去東京迪士尼!是我的指定行程~ 我們一早在香港買好東京迪士尼門票,門票不論迪士尼樂園或迪士尼海洋都可以進入,所以來到可以直入~


我們乘搭酒店的穿梭巴士來到東京迪士尼海洋~

我特別指定到「海洋SEA」架! 因為香港沒有囉~還有這裡的主角是Duffy!超開心呀!買了很多Duffy精品@@


抬頭看是迪士尼列車呀!超可愛的~好想搭一次,所以離園時乘了這列車再轉JR回新宿酒店。


起初以為,嗯?沒有人???但入到場就知。。。


迪士尼海洋廣場人頭湧湧了!


即刻拉住大鼻琦琦影張相!佢套衫好靚呀!

今天天氣好好太陽!但溫度很冷,只有10度,在室外真的好冷啊。。。


一來到先見商店,救命!即時買了迪士尼精品~

但早買早享受,因為如在傍晚時間買排隊排很久啊!


好多Duffy啊!來到Disney Sea的女孩一人抱一隻Duffy 遊園,Duffy真是很受歡迎呢!



還有Duffy的好朋友Gelatoni畫家貓,好可愛,牠的毛毛很滑,我也買了一隻!


入到shop超開心!買瘋了~~





皮皮選了這款Duffy & Sheillmay 棒棒糖來吃~


即買即吃!非常YUMMY!皮皮有粒糖就乜都好~


另外和老公一人一頂Chip & Dale公仔帽,因為好冷好大風,要全天戴住保暖呀!想買隻大眼仔比皮皮,但皮皮話佢唔要。。。

唔緊要,我地一齊情侶裝!真係冇乜幾何,香港一定唔會咁做,但來到日本旅遊很有氣氛~日本很多人都戴著,尤其日本女孩,佢地幾個朋友會穿著同一款式的衣服遊園,超有愛!



來到樂園都冇乜頭緒玩乜好,皮皮發現到有高架小火車在頭頂行過,就超想搭!(火車迷嘛~)於是去玩「迪士尼海洋電氣化鐵路」,原來TOMICA是贊助商,皮皮真係對TOMICA超眼利@@


乘著小火車浴途可欣賞美國海濱區的風景~





經過發現港看到這遊戲好想玩啊!是「水上逗趣船」~ 可是很多遊人玩,要排隊180分鐘!嘩!呆了。。。



其實大部份遊戲都排隊排到七彩,在Duffy's Hometown的快餐食店都排隊起碼一小時才買到個漢堡包!!! 我在附近排隊買Duffy 奶茶味爆谷都要排半小時@@

雖然好多人排隊,但日本是個很守秩序的國家,遊客們都沒有鼓燥起來,很安靜的排隊。。。





皮爸知道我想找Duffy,一心來Disney Sea都係為左Duffy,所以我地去左找Duffy影相~

Duffy在這「漁村迎賓小屋」跟每位賓客影相啊!



排隊超過了半小時,期間一家三口食住爆谷、傾下計就好快到!

奶茶味爆谷好特別,聞落去好香甜甜的奶茶味,食落去就甜甜地,皮皮不停搶住來吃!!!

最正係有個大筒可以裝爆谷!食完又可以帶大筒回家裝玩具,或者下次來就再買爆谷食~~(唔知帶去香港迪士尼買爆谷得唔得?)


最後同到Duffy影合照!YEAH!我地仲買了一張靚相,之後手信篇先出場啦!


迪士尼海洋真係好靚,周圍都有大海,好舒服呀!

全個海洋樂園共有七個主題遊樂區,下篇再續啦!





沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails