☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2015年4月14日星期二

[2015.春.東京親子遊] (3.2) 大宮鉄道博物館 主館 超大型火車!好精彩呀!



入到「鉄道博物館」主館,真係興奮到大叫呀!超多火車呀!而且全都是真實品,好強呀!


這裡主要分3 part,有蒸氣火車、機關火車及新幹線,而且最開心係大部份火車都可以上車玩,真實體驗!連火車頭的駕駛室都可以近距離參觀,好精彩呀!絕對推介這景點作親子遊呢!



皮皮知道可以上火車卡,實在太興奮,而且不會錯過每一個可以上去玩的火車卡,全部都去哂!















第二part係機關車,TOMICA 都有出過這火車玩具,皮皮不停講:「TOMICA 都有呢架火車架!」

大佬,佢成日睇TOMICA大全,背熟哂D 車架!



bye bye,我地出發啦!







最後一part是新幹線~皮皮以往影相都好少對鏡頭笑架!今次黎到鉄道博物館影親相都笑得好甜,仲好主動叫我幫我影相!火車的吸引力太強了!







這裡除了真實的火車外,周圍都放著很多火車的文字和模型介紹,有些展品更可以觸摸和玩小遊戲!全部都玩得到!

諗起香港大部份博物館的展品好多時都壞既,真係好流!




到特定時段,會有蒸氣火車介紹及表演架!皮皮話好驚蒸氣火車的嗚嗚聲!的確在場的響號真是好響亮,我也被嚇一跳!但非常震撼啊!雖然不懂日語,也能感受蒸氣火車的氣勢啊!



我地都復古下,同蒸氣火車影張黑白照!





這次鉄道博物館之遊是幾天來拍照最多的地方!多相到我也不知怎選好。。。這篇文章只分享部份火車照片,還有很多很多,有時間再在電腦檔案找來回味回味吧!



沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails