☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2015年4月1日星期三

[2015.春.東京親子遊] (1.3) 新宿西。最強 電器 玩具 扭蛋 》Yodobashi 百貨 店



在東京的第一晚,因為舟車勞動很累啊,所以吃飽飯在新宿駅西周邊逛逛~

兩父子最中意玩具、扭蛋、夾公仔,我們便來到新宿西Yodobashi百貨公司,這裡有十多個館可逛,主要售電器、電話、相機、手錶等電子產品,大都是「男人野」。。。



我們親子遊主要都是滿足皮皮,其中來到玩具館,館的頂層全層樓都是扭蛋機,好勁呀!日本周圍都有蛋扭,皮皮當然超開心啦!




左下是最新的E6金澤新幹線,最新的扭蛋在這裡都有齊,不過香港很多都同步的啊~


daidai媽我中意sailor moon,下面那套扭蛋我買齊了一套!


好意外遇上我中學時愛看的「近所物語」,好開心呀!那些年我好愛看矢澤愛的漫畫!!!






之後在SEGA玩夾公仔,東京的夾公仔店晚上18:00不許小朋友入內的,這時只有皮爸在夾公仔店內玩,我和皮皮在店外等,幸好有幾部機比我地玩下,我用了100円夾了雙小松鼠比皮皮,真是好LUCKY!


皮皮中意埋D扭蛋好古怪架。。。佢中意昆蟲、蜥蜴、動物@@

在日本扭蛋比香港便宜!



嘩~鬆弛熊!!!



玩完夾公仔就去玩具部,TOMICA中毒系列。。。

最後唔知買左幾多架車。。。其實香港都好齊架!




媽咪尖叫!Sailor moon的精品呀!我好中意呀~~~但沒有亂掃。。。



另一邊很多figure,我當然是拍自己中意既美少女戰士啦!


月野兔figure是新出,香港未有架!


皮皮中意既恐龍,日本真係乜都冇!



沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails