☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2015年2月26日星期四

女生愛自拍 - 自拍香水神器 SONY KW11 試機報告!

又來自我焚燒時間~

上回小妹向SONY PR借左部 SONY RX100 III 試機後自我中毒,最終自掏荷包買了部相機返來。。。

RX100 III畫質真係靚,機仔size 但高解像蔡司鏡難免令我這影相狂心動!!!

相關BLOG: 女生試用: 高階小相機@ SONY RX100 III


今回因為幫BLOG友借機,於是自己又借埋一份!「自拍神器」呢家野HIT左好耐,SONY 在2014年年尾出呢呢部「KW11」自拍神器,外形成個香水樽咁靚,仲有四種粉色機殻選擇,自拍靚樣當然sharp啦!現在的女生無時無刻都要自拍,最好即時post 埋上Facebook,KW11絕對設合愛拍照、愛sharing 的女生!


先睇下部機既靚樣先!

KW11細細部,女仔手一手可握!外形最特別是鏡頭位置,是透明水晶膠包住鏡頭,鏡頭隔離有2粒swarovski水晶,加上閃閃圓周包住個鏡頭位,一望就知望呢度影相啦!

鏡頭可以轉前面,望住MON自拍用;或者轉後面影景影食物,180度轉轉轉,相影乜都得啦!


機身得2粒掣:ON/OFF 及 影相掣 ;操作超級簡單方便!


機身細,memory card 要用迷你型的micro SD card~


開機看,哎呀!呢度又吸引我,版面設定係粉紅漸變粉紫色,女仔最中意呢D顏色!

KW11不難用,MENU裡面就係得呢幾個items較部機~

最勁可以wifi send相去手機,影完靚相即時post上網!

仲有係touch screen控制操作,唔洗左㩒又㩒,touch 一下可以自動對焦及影相,唔洗點用腦,影selfie 快靚正!



拍攝模式有四款,女生愛自拍當然選「美容效果」啦!入到去可選1-10度美肌及柔膚效果,我覺得各5度剛好,又夠靚又夠自然。




而且望住個MON自拍會自動「人面偵測」,你個樣打左soft咁,仲有2粒閃閃星框住你!


另外有場影選擇,不過我好少用呢D function....



相片效果可以玩下,影下小物出來效果幾得意!


好啦!試機相來了!~~~

這小熊日日陪住我返工架!平時唔知點影? 選「智慧式自動」便可以,拍出來跟物件原來接近,夠清晰~



再試玩下「相片效果」,我較喜歡普普風的filter,濃色一點,影公仔夠cute!


近距離影下小物,唇膏上的印花影得細緻,而且有前清後濛效果,突顯立體感。



試下影「美食mode」,三哥口水雞好好味呀!原來唔多辣~但夠濃味!想起都想吃!

影食物我覺得一般,在螢幕上看吸引些,但過了相冇咁sharp。


影下我既TOMICA車隊!我蠻喜歡以KW11近距離影小物,色澤夠濃,也很清晰細緻。


哈哈!點少得自拍呢???

影人樣真係特別sharp,而且比真人靚女好多!我用上了鮮色紅唇膏,妝感突出~

還可自動將我面上所有瑕疵、黑眼圈、暗瘡印自動淡化及遮蓋,唔洗化妝都有靚樣!

5度美肌效果恰好,少少膠面,但有粉嫩效果,超好氣息!

比「美圖獸獸」自然好多靚好多!



有一天我和皮皮去迪士尼拍拖,都帶著KW11不停自拍!

得我地2條友,邊個幫我地影相呢? 梗係用自拍神器啦!~~~



坐在迪士尼車廂手震震,都影到我地好sharp! 

日光下拍照膚色更柔和,而且我和皮皮都戴著帽子,理應眼下位置會暗色一點,但影出來樣子夠光猛,皮皮係咪好醒目先?


幫皮皮影下人+境相片~

都OK,日間去玩帶住KW11都夠影~


影下米奇米妮,迪士尼新春裝飾好有氣氛!

構圖很豐富,影出來唔算太sharp。


影人係好些的!美肌萬歲!

同皮皮在城堡前自拍啦!鏡頭夠wide,影人連景都得!但眼神望住個MON,唔中鏡,識影望返鏡頭靚D~


轉一轉鏡頭,影成日郁郁貢既皮皮,幸好KW11對焦尚算快,影小朋友夠定格~


到晚上我地睇夜光巡遊再自拍!


有驚喜!晚上唔夠光的環境下KW11識得自動調光,人樣同樣Sharp!


試下多些人一同合照啦!個個都美肌!梗係覺得美肌呢下野女人影好了,男人美肌樣好怪。。。

另外鏡頭超wide關係,唔洗自拍神棍,都可以影到勁多人合照,相信十幾個人都得!下次試下找大班人一齊自拍先!


小結:
SONY KW11 價錢比卡西歐部自拍神器便宜一大截,美肌效果好適合任何年齡女性,影人樣最Sharp!而且靚過真人無得頂!愛自拍女生必愛上!

機仔細細,女生放包包袋住出街周圍去周圍影都唔錯~普通影下小物和食物都夠影,風景就一般。

內置WIFI可以即時send相到手機,隨時upload上網效果比手機靚!

如果女友愛拍照,送這部給她一定滿分!好多女仔都想要~

daidai今次免中毒,因為我部RX100III啱我多些!


相機規格:


沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails