☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2015年2月1日星期日

防乾燥。飲靚湯@ 娥羅納英H軟膏 x 「娥」送湯活動



「娥羅納英」而家連續五星期,逢星期一都有送湯活動呀!逢星期一早上十時登記,星期二便公佈結果,最早星期三就有湯飲,仲送到公司,好正架!


我第一個星期參加活動,星期三的下午收到「娥送湯」啦!


我飲左👉象拔蚌瑤柱木瓜花生眉豆淮山茨實豬展煲雞湯 ,好好味,給我滋陰補腎~



個湯壺仲可以留返黎用,放在公司留熱水,或者帶出街用都得!


平時我好中意飲老火湯架!這次的湯係由「靚湯工房」製作的,好好味!~

返工枯燥又乾燥,真係要滋補下先得!😊



另外好喜歡👉娥羅納英H軟膏,可以跟我的甩皮豬分享,搽完個臉豬dum真係好滑滑,我由細用到大,大人小朋友都啱用架!



咦???阿皮有古怪。。。


哈哈,佢話幫我搽cream wor~~~


我好記得小學時,每逢冬天,外婆都會買一罐大的娥羅納英H軟膏給我,每次沖完涼,或者爆哂拆,外婆都會為我塗娥羅納英,好懷念啊~我很愛那種雪花膏的味道,是回憶的味道呢!

然後在前年年尾,外婆在醫院住了幾個月,那時幾乎每天都去探望她,見她的皮膚爆哂拆,非常心痛。。。我送了一瓶娥羅納英給她塗,用這H軟膏為她按按摩,讓她的皮膚變得滋潤,減少乾燥爆拆和痛楚,盡一點孝心,我好錫我外婆架!

現在冬天就每晚睡前為我的甩皮豬塗娥羅納英H軟膏,等佢面仔再滑滑多點~!

不過我這小男孩很男子氣慨,不愛塗cream架,所以就等他熟睡後才為他塗娥羅納英,這是我的小秘密,皮皮唔知架!



娥羅納英H軟膏是經典的藥用軟膏品牌,家傳戶曉,你家有沒有這瓶啊?



另外有輕便的唧裝,放在手袋非常方便!有時女士們的鞋子刮腳,可以塗一點娥羅納英H軟膏在腳踭,減輕及舒緩痛楚~ 或者太乾燥被紙刮傷,指頭倒刺流血,都可以用這軟膏,娥羅納英H軟膏是我包包裡的急救良藥呢!


送湯活動詳情請留意「Oronine H Ointment 娥羅納英H軟膏」facebook:


最後2期送湯日子:
2月2日
2月9日

記得準時上FB登記呀!



試用產品及產品說明由品牌提供。







沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails