☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2015年2月16日星期一

我的Duffy小熊珍藏集



今日秀一下我的Duffy小熊!

自從香港迪士尼有Duffy的精品賣,我就瘋左。。。

特別喜歡大Duffy,軟棉棉~

好喜歡!



這對Duffy 與 Shelliemay 是全屋最大隻既毛毛公仔,我超級中意呀!Duffy在香港迪士尼買,Shelliemay找日本代購買,因為我太喜歡一對對的,所以一早買的!Shelliemay只在近兩個月才在香港有售~~~



11月尾香港迪士尼有members sale,全場六折,我梗係買到傻左@@

Christmans Duffy and Shelliemay 超可愛的!


Tsum Tsum@@


小包包~


水手Duffy匙扣


鐵罐必儲!


側邊都好靚架!


曲奇餅盒子~~~


立體的Duffy罐~~~


聖誕罐子~~~

我儲了很多罐,老左變阿婆實幾廿個嘜收埋D 野@@


左:水壼
右:擺設公仔


餐具篇~
比哂皮皮用!


勁大隻水杯!
原來後期出左Shelliemay~
我另買了大眼仔水杯比老公用,都好得意架!


仲有暖水瓶,非常漂亮和實用!360度都有Duffy,粉紅色很可愛!


Duffy扭扭糖,入面係彩色朱古力豆,好多粒,食左好耐都未食完~


頭飾一對~
但我好少紮辮,只用來收藏。。。


小掛飾~


Duffy彈彈原子筆~


手錶~
還有幾款成熟D,但係我好低B,中意紅色格仔,好似小朋友錶咁。。。


另外我的電話機殻,特別訂製架,右上有我個名架!


然後有幾件Duffy衣服~
粉紅衛衣連衣裙,好pink arrrrr
有日我著返工,同事問我做咩咁可愛。。。
我真係好低B 的。。。


這件超靚,小斗蓬來~


真人示範一下^^


懶cute(不要吐啦!)


仲有皮皮!
哈哈@@個樣好招積!
佢件衫係Duffy仔仔,頂帽係大眼仔,好搞笑架!


好想入樂園呀!但看來看去,沒有假期可入園玩。。。好想跟新春Duffy影相呀!

我是會自己一個人入迪士尼玩的,真係十級毒。。。

不過,同皮皮去係最開心架!!!

等我又儲多些Duffy的時候再跟大家分享啦!


Cheers~~~~



沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails