☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2015年1月28日星期三

[韓劇] 하이드 지킬, 나 海德、哲基爾與我



最近煲哂兩套港劇,係時侯開返套韓劇追追~

韓國SBS電視台最新的愛情連續劇:하이드 지킬, 나 海德、哲基爾與我

男主角玄彬,飾演一名有雙重性格的男子,本身是「Wonderland」主題樂園靚靚仔仔既常務具瑞鎮,當佢遇到刺激心臟、心跳上到130以上的時侯,具瑞鎮的隱藏人格會爆發出來,變成Robin

而女主角韓智敏 飾演 張荷娜,是Wonder馬戲團團長,是個活潑可人的女孩子,就是她會令到具瑞鎮變成人格分裂~

故事講述陷入具瑞鎮、張荷娜、Robin之間的三角戀浪漫愛情故事~

張荷娜究竟係同正常既具瑞鎮一齊,定係跟人格分裂出來的Robin戀愛呢?

有20集,有排睇呀!而家先跟播緊第2集。。。





玄彬真係好高大有型,笑起有酒笠架!不過佢飾演既具瑞鎮好少笑。。><


而女主角韓智敏都幾靚女,我發現佢非常小顏,好羡慕呀!



每次睇韓劇,我都好留意女角既化妝和造型!

我研究緊韓智敏對一字眉點畫,一字眉比人感覺好年輕,後生好多!


仲有個咬唇妝,唔知佢用咩色號、咩牌子既唇膏???


另外佢個中分長曲髮,啡紅色好似洋娃娃呀!


一字眉、清晰眼線、粉嫩紅唇。。。今季要學!


Han ji min韓智敏Facebook:
https://www.facebook.com/hanimin1105






沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails