☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2015年1月2日星期五

我在中環天氣晴。登上*幸福*摩天輪~~~



新年快樂!

新一年好多計劃呀~

希望可以實現到啦!

年尾的時侯我地皮家去左中環新地標「摩天輪」玩~

這天天氣非常好!

我們非常開心~!~

可以登上摩天輪,真是超級興奮!



好難得好好天,近來好少見太陽伯伯,空氣又清新,我倆夫妻這天可以請到假,帶到皮皮來,真是好幸運啊!


 今次的相片拍得十分美!藍天太美了!


 可能在平日的上午,所以人不多,排隊只是15分鐘,好快便可以購票了!


價錢是成人$100,小童及長者$70,3歲以下免費;
另外包廂2-3人$500,4-8人$800~

很方便可以付EPS或信用卡!!



 我們一家買了2大1小,門票蠻漂亮的!


買了票好快可以登上摩天輪了!

等的時間不長,而且在等侯期見到有些空車沒載人呢~


 皮皮好心急啊!


哈哈!終於到我地啦!

下一班到我地坐啦!!


超級幸運+幸福,我地可以包廂!

自已一家可坐一輛摩天輪!!!

車廂很闊落,最多可以坐到八人,我們三人坐十分鬆動,可以周圍走,不停影相!



 皮皮好想落地睇風景,爸爸唔好攬住我啦!!~~~



 摩天輪轉得好慢,大把時間看風景,今天天氣好,景色也特別美!

下面是AIA嘉年華,玩完摩天輪我地去左倒$。。。。=_=。。。。


 嘉年華都幾大,雖然有些機動遊戲未開,但都夠我地玩~!~!


 摩天輪的中軸位置~

左邊的帳幕是除夕倒數的地方~


 望向中環IFC及碼頭一邊,皮皮不停留意地上的工程><


皮皮身後是尖沙咀~


轉轉下。。。

轉左五個圈@@

我沒有記下坐了多久

但五個圈都比我想像中多!

算抵坐啦!!



360度高空遊覽香港~

我發現,香港真是超美!

最緊要皮皮豬開心~!


 下篇再細說嘉年華玩左乜啦!


摩天輪背後有IFC,很滿意皮爸今次拍的相片呢!





關於daidai & pipi
博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  88db

媽媽專欄:




沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails