☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2014年12月12日星期五

韓國爆水神器@ Mask House Aqua Pump補水王精華



今日分享下這瓶「韓國爆水神器」!!!
我覺得它真是超爆水的!!!
用後皮膚水噹噹~~~

Mask House Aqua Pump補水王精華(100ml)

韓國製造,能於極速3秒內把皮膚泵飽水!~~~

補水。儲水。鎖水



原來Mask House 採用了韓國最新科技,由酵母中提取升級版Ceromide 3,為目前皮膚專家證實的高效護膚成分,能迅速透過角質層滲入肌底內,極速補水、泵飽水~~~


唔怪得有「補水王精華」的嚮名~~~



用法有很多~

1。作保濕精華
2。妝前打底
3。sleeping mask

中意點補水都得呀~!



首先我超喜歡它的容量!一瓶有成100ml~~~

有排用呀!價錢仲好實惠~~!@@

真是蠻超值的!


挑上手,好似細細個用既白色漿糊咁,但就好柔軟,淋支支的~!~!





起初覺得做咩瓶Aqua Pump咁跣手。。。咁難挑起架???

但原來一推開!已經feel到其「爆水」既威力!

本來好似豬油膏的質地,一推開會變成水珠,在皮膚上滾動@@

你會感覺得係好水卜卜的,好以飲緊水咁~~

將原來的沙漠變成綠洲@@

唔知我咁形容會否搞笑得滯??

但我以我用過的水份精華/sleeping mask都未試過咁「爆水」架!

皮膚充滿了水份,也好快滲透入皮膚底層~

唔止表層水卜卜

底層都超水嫩~!~!

我好喜歡這瓶Aqua Pump啊!!!



我自已比較喜歡用多少少份量,在晚間使用,作sleeping mask,皮膚長時間保持濕潤~~~

尤其現在冬季,乾妹妹的我皮膚一缺水就好似差左好多咁。。。

但用左 Aqua Pump就可以把乾乾的皮膚變成水卜卜~

飲飽水後皮膚從而增強了彈性~

早上上粉底都貼服些~

唔怕浮粉或唔上粉,用這簡單方法補水,都幾好架!





護膚最基本步,就是保濕~

一瓶有多功能的Aqua Pump補水王精華,是不錯的選擇呢!





相關文章:

小分享: 幾款韓國、日本美肌小食






試用產品及產品說明由品牌提供。




沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails