☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2014年12月30日星期二

[親子裝] 潮媽型仔LOOK @ SKECHERS韓國人氣D'Lites 運動鞋



首先送上傻瓜皮皮的搞笑相!
天氣凍冰冰,皮皮都走去玩水,又要驚。。。又要玩。。。仲跑得好快~~~ 好好笑^^


謝謝SKECHERS在聖誕假期前為我和皮皮送上SKECHERS韓國人氣D'Lites 運動鞋 !

我的是D'Lites Golden Panda,皮皮那對是D'Lites Extreme 系列~~!

收到對鞋覺得好型呀!

晚上拿回家皮皮立即試穿~~~

個傻瓜豬好中意,仲話第二日要著住返學比老師睇@@

但係第二日已經放聖誕假了~!

哈哈^^



 時常充滿活力既皮皮假期這天穿了D'Lites Extreme運動鞋 周圍去跑跑~

1。2。3。



 跳得好高呀!


 平時襯下tee和牛仔褲已經好型仔!


 哈哈~輪到媽媽我啦!

我自己好中意呢對D'Lites Golden Panda運動鞋 ,好韓feel呀!



粉紅冷衫和黑色短裙都是在新開的SPAO買的(blog link),襯埋對D'Lites Golden Panda真係超韓!韓國好多女仔都咁著架!



平時我地出街都係著波鞋多!

D'Lites比我地既感覺係寧舍舒服,行好耐都唔攰,對鞋夠闊,鞋墊又舒適~黑色這款特別有型,仲有少少金線點綴,非常百搭,男生女生都合穿~


親子裝拼埋一齊好Sweet呢!



發傻時間@@


我踢得好高架!


皮皮仲扮哂野講:「媽咪,我跑得好快架!」


D'Lites 有少少高度,著左即刻高一吋!

個傻瓜皮皮話:「媽咪,我長大左啦!我高左啦~你睇下,我唔洗蹬起腳趾洗手喇~」(≧∇≦)

註:平時皮皮係唔夠高在洗手盤洗手的=_=



而女裝這對也暗地裡高左^^拉高人的比例~~~

玩玩下,真係噴水出黎架!

阿囝真係跑得快過我-_-#


超級開心mode(≧∇≦)


大人款這對還有男裝,好想買埋比爸爸同我一齊著呀!
而小朋友這對男孩/女孩都合適,唔洗綁帶,有魔術貼,皮皮自己著鞋都OK架!


另一天好冷好冷啊~
下雨天穿這對D'Lites走都好穩~
皮皮識自己擔遮,唔洗媽媽,自己行,又大個左少少。。。




好天氣也穿D'Lites,一齊親子裝行下公園,好開心呀!




哈哈~

放假我地會更加friend!因為可以一齊著同款既SKECHERS波鞋嘛 ^^



https://www.facebook.com/skechers.hongkong
www.skechers.com.hk


試用產品及產品說明由品牌提供。




沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails