☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2014年12月2日星期二

冬日滋味~「Frozen水晶世界甜品杯」

Frozen真係好毒架!真係周街都見到愛莎~

套戲係去年冬天上映,Hit 足一年!好勁!

舊年我地皮家都有入戲院睇Frozen,不過皮皮冇乜感覺,男孩子就是這樣囉~


Frozen 熱潮不跌反升,這個冬日美心西餅推出一系列Frozen 造型蛋糕,推出第一日,我又湊下熱鬧細細地買2個Frozen水晶世界甜品杯回家品嚐~

愛莎:白朱古力慕思
愛莎+安娜:朱古力慕思

都貴架!$42一個,買2個$68平些啦~識買梗係買哂2個啦~


皮皮選了愛莎哪款吃!佢話愛莎靚D(≧∇≦)


甜品杯的造型真係冇得頂,杯中插住的愛莎頭,拔出原來是膠匙,唔怪得餅店的姐姐唔比小匙我啦~♪───O(≧∇≦)O────♪


都幾好味,白朱古力又唔算好甜,入面既moose 好軟滑,有少少海棉蛋糕和士多啤梨果肉,阿皮自己食哂,佢話好Yummy~


另一款有齊主角的甜品杯是朱古力慕思味,我自己比較中意呢個味~


不過都唔係我食,我每款甜品杯只是食左一匙=_=,這個朱古力moose比皮爸食哂+_+,做媽媽就是這樣子,好野留返哂比兩仔爺,我有得影下相都好滿足的了~

講返個朱古力甜品杯先~朱古力moose好滑溜及香濃,朱古力迷大叫好吃!入面還有藍苺果醬,真係幾好味架!


皮皮全程掛住食唔理我,我偷影佢個為食樣先!哈哈~


另外仲有個愛莎立體蛋糕,真係超靚呀!全港限量500個,而家仲有冇得賣呀?相信冇乜可能見到個蛋糕真身~

這個蛋糕令我諗起長沙灣新華茶餐廳,佢係整人形公仔立體蛋糕既元祖呀!(≧∇≦)


最近我地皮家入左迪士尼樂園玩,聽朋友仔講,排隊同愛莎安娜合照要2個鐘呀!囧!

果日我地去左皇室餐廳的露天茶座食Lunch,坐坐下突然見到愛莎!嘩~我只係影到佢個背影⋯


1秒都唔夠到安娜出黎!不過同樣是⋯只是影到背影咋(≧∇≦)


都好啦~可以見到愛莎和安娜,仲可以say個hi~算賺左架啦!我真係唔想排2個鐘啊~

皮皮就施施然咁嘆佢個兒童餐,真好味呀!

有時間先分享我們迪士尼之旅啦!


沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails