☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2014年12月28日星期日

第一次打botox。。。好緊張==@Expert Medical

小妹終於接受人生第一次打Botox既經驗,過程真是好緊張。。。

雖然這篇是公關邀請試做,但我會將我真實感受如實寫返出黎,希望Expert Medical既PR唔好嬲,唔好black list我,實在去過好多次醫美美容院,今次既感受真係唔係咁理想。。。。。。


公關給我的地址是旺角的Expert Medical,但上到去係叫「美型堂」的美容院,在旁邊的poster見到些細字有寫Expert Medical個名,同埋confirm到booking,職員又講得出blogger試做,所以肯定在這裡。

首先來填個人資料,但可能職員好忙,佢地都多電話,搵支筆比我都搵好耐。。。




第一次到來,沒有帶我逛這美容院,一來到便入顧問的房間。



可是顧問給我的印象不太好。。(我聞到有煙味)

顧問沒有介紹自己,亦沒有介紹所打的是什麼藥廠出的botox。

我表明是第一次打botox,不太認識botox,但她沒有向我介紹及解釋botox的效用,只是問我想打邊度。

因為同公關溝通過今次打的份量不多,劑量約 30 units,可選部位:眉 / 魚尾紋 / 眉心紋 / 唇紋 / 額紋/ 收窄鼻翼。

我自己想改善虎紋,所以要求打這裡;

我問顧問過程是怎樣,她只是說入醫生房,醫生會幫你打架啦~

完全唔知係點打同打邊度。。。

然後顧問話我包包面,不如加「四位數字」打包包面啦!

其實我只是想來體驗,同埋我寫blog分享下,我係估唔到叫我比錢的。

最後當然沒付錢。



其後收到公關資料是打圖中的botox。
最近我在MTR的廣告版上看過這品牌的廣告。









心情不爽又好緊張,打前要簽一份「生死狀」,確保你自己同意打botox。

真心說我真的好緊張。。。曾考慮放棄打的。。。但見過朋友/blogger在其他醫美中心打過效果唔錯,所以就搏一次啦!

由護士(助手)陪同,入到醫生房,醫生話改善虎紋係要將sharp line肌肉提升,先可以改善到。

其實我唔太明,不過冇懷疑佢既專業。

醫生幫我沿著sharp line打,左右邊面大約每邊打八針到,打的時候都痛,沒心理準備,但打多幾針都OK,我唔算怕痛的人。


打完止血再塗消炎藥膏。

我問醫生打完有什麼要注意,他說唔好食辣野,唔好做劇烈運動,大約7日會見到效果。


打完咁既樣。。。


sharp line位有幾點紅,好似被蚊咬的一樣。


這邊有少許血,不敢摸啊。。。


再看看打botox前後,即時看沒什麼分別。


第二天睡醒看看sharp line已經沒紅腫,正常一樣。


呢邊都冇事。


隔了七天我拍照片對比一下,其實虎紋位冇改善過,但修左少少包包臉,下巴尖左少少,都見到分別。

botox一般都可以keep到6-9個月,可能我是試做劑量較少,所以分別唔算好大,試過就這樣,今次記錄到此。



Expert Medical 嘉悅醫療
http://www.expertmedical.com.hk/about-us-2/



試用療程及產品說明由品牌提供。


沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails