☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2014年11月2日星期日

女生試用: 高階小相機@ SONY RX100 III



我很喜歡攝影,很喜歡以相片記錄生活上一切一切,我對相片有要求,我喜愛大光圈,我愛自己按下快門的感覺~

我自己本身有1部M 4/3,家夫有full frame 機,其實好夠影,但想買小巧相機,方便日日帶在身,遇到快樂的事即時用相機拍下來~

雖然用手機影好方便,而且我部手機係最新的ip6+,但始終手機對焦冇咁快,同埋我中意聞相,好開心問到公關借機~我心儀很久的Sony RX100 III可以借到手!我想買好耐,奈何我真的沒時間可以去「成成」度試玩,哈!有機在手我真的狂影!RX100真係好好玩、好好用!好適合女生使用的!


癈話少講,講下部機先!

Sony RX100 III最強係有蔡司鏡頭,1.8大光圈,對焦快,影散景超正!


操作好簡單,我沒看說明書,玩幾玩已經掌握到,我是第一次玩Sony 機的,非常user friendly~


機身細又薄,一手可握,非常輕巧方便~


女生必愛「反Mon」,幾時自拍都得!


仲有Zoom鏡,可Zoom 1.4倍~影出來唔濛,夠實用!


另外有幾個mode 比你選~

一般用開的程式都有,仲有花花mode (微距)、影動作、較顏色,用開M4/3的功能都有,這不是一般的傻瓜機~


上面有轉盤選程式,操作很簡單~


以下是試機相給大家參考下~
我最愛拍孩子的了~
日光下的皮皮打住韆鞦郁來郁去都追到焦,而且影日光好柔和呢~!


然後在室內白光,皮皮在玩氹氹轉,係郁緊架!都可以影得好定好清,能自動追焦+快門好快!


晚上帶他去踏單車,動作很快,就算黑蚊蚊,唔夠光,也能拍得清晰細緻,影小朋友真係好得~大光圈好正呀!


另外自拍下啦!
夠wide唔會影到人肥,哈哈~仲有影人像會覺得有美肌功能,走哂d斑,又唔會膠面,很啱我這類愛自拍的怪姨姨(≧∇≦)


跟著是風景~
大部份傻瓜機都拍不到藍天的,但RX100 得!仲要好藍好靚~


下午在旺角街頭,影景和物都很清晰。


色差完全沒有。


晚上在銅鑼灣拍夜景。


細小的雨傘密密集集的,不夠光的環境下也能細緻呈現。


近距離,大光圈,實掂!


另外在迪士尼酒店~
漆黑的環境,完全沒有雜訊微粒,而且手陣陣都影得到,勁呀!


這張很有層次感,自己好中意~


然後拍室內物件和食物~
Sony 機色澤夠濃,影食物很吸引~


朱古力moose上微細的朱古力粉也能拍到~


這鍋石頭飯望見都想食~


在暗黑的餐廳拍食物也很好看~


好豐富的烤肉大餐!


最後影小物,這小熊貓是皮皮的玩具,好細粒,我較了微距mode影,超大光圈,夠鮮色,靚呀!


總結Sony RX100 III 好好用,好好玩~

細細部一點也不重,周圍帶出街很方便!

大光圈+快門夠快,靚鏡頭是最吸引我的地方❤️

相片影出來很細緻,就算不夠光、手震震也能拍出靚相~

反mon 自拍是近來所有相機必要的條件!

對相片有要求的女生必會愛上,輕按快門便隨時隨地影到靚相!

色澤較濃,也是優點之一,相片特別sharp!

已中毒❤️❤️❤️

好想買呀!




沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails