☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2014年11月2日星期日

[超多圖] 女生必玩@HELLO KITTY GO AROUND!!



事先聲明,今篇Blog超多圖~我影左200幾張相~張張都好靚,好難選呀!

Hello Kitty 今年40周年,萬眾期待的Hello Kitty Go Around 已經開左幕啦!女孩子必玩~真係超級多影相位,周圍都可取景~

這次你們大鑊了~因為本篇Blog除左大量Kitty and friends 外,仲有好多我既嘜頭,給大家參考下點影會影到自己最靚,同埋有乜好玩,Let's go!



未入場館,在九龍灣展貿商場中央己經見到Kitty 了~

這裡是售票處,大家亦可以事先在網上買飛,仲有小攤位~


小妹是開幕前一天去,我是公關邀請的VIP Day,所以唔太多人,可以盡情玩(^○^)


這裡是入口,Kitty 在這裡歡迎你❤️


旁邊有大地圖,不過入場時會派一份的!


一入場,就見kitty 在go around 了~

<HELLO KITTY週年館>

Kitty 坐住迴旋木馬好開心~場景非常靚呀!

這裡大會有攝影機,幫你影靚相,等玩完可以在出口位置買返張相架!


入口的另一邊都是影相位,同樣地有大會攝影機影相~


入到中庭!即刻嘩嘩聲!

<HELLO KITTY摩天輪>

超級可愛漂亮啊!!!

這裡設計成個嘉年華咁~好多野玩~唔玩都好多野影!!!


看看地圖先~

一共有22個場景,希望唔好寫漏啦。。。



玩之前提提大家,每個項目前都會有指示板解說,同埋有D要用互動遊戲券先玩得既!~



互動遊戲券可以在場內的自動售賣機買到,$100有5張票,用八達通付款~



第一個吸引我的地方,是這個超巨型夾公仔機呀!

<HELLO KITTY時裝抓手>

好多KITTY夾呀~

其實唔止咁簡單。。。



原來大家可以捐入夾公仔機入面,扮公仔被夾架!!!

哈哈哈哈~~~好搞笑呀~!~!@@



<Mimmy玩具屋>



這裡有齊SANRIO咁多個角色公仔紙雕睇架~


<蘋果神社>



來到<招財貓造型HELLO KITTY>前要許返個願先~


然後掛上心願牌,希望幸運和祝福會降臨啦~


KITTY也誠心為你許願啊~



Kuromi和Dear Daniel做緊乜?


<Tote Bag設計室>

這裡是個DIY教室,有HELLO KITTY 不同肖像的印仔印製獨一無二既Tote Bag~


Kuromi這個是紋身貼紙,都幾靚架!大家不妨整返個啦~



另一個DIY教室,呢個型!

<HELLO KITTY手作教室>以木的材質呈現~來跟DIY木匠crossover啦!做下皮革,真係好有型!!

如果大家想上DIY班,就要先在網上報名,有限時段架~

我好中意木製的KITTY木馬燈,如果報唔到班,都可以買返屋企自己砌,有哂說明書應該難唔到你既~~~



然後帶大家玩遊戲啦!

<Sanrio BB也爬行>


係鬥快碌波波遊戲,30秒內把手持四個波波碌入洞穴裡,我係Kuromi呀!我行得最快!!!


另外有幾個攤位遊戲~

<圈圈Tiny Chum>

得三個圈,要入哂落個小熊度先至贏@@都幾難。。。

所有攤位遊戲贏左會有禮物架!大部份都是毛毛公仔,超級可愛,好想要呀~~


<爸爸的閱讀室>

都係難玩><,要將爸爸的報紙送到爸爸度。。。要有技巧架!但我見到有朋友仔贏到啊~!


<媽媽的烘培室>

要幫KITTY 整蘋果批,分別將蘋果、牛奶和麵粉送到指定位置,是擲豆袋的方式,眼界要好準呢!


<彩虹蝴蝶結>

金幣掟彩虹,實識玩啦~要技巧也要運氣!!



<Inchigoman正義聯盟>


來守護地球,吸起正義力量(藍色波波),收集3個便成功!

要技巧和力量@@可是我一個波波都收集唔到><


臨走別忘記跟Strawberryman(Ichigoman)影相呀!




<救救小金魚>

釣呀釣~用上長魚竿釣小金魚上來,要20秒內完成啊~~~!


嘩!幸運地!我成功釣到布甸狗上來呀!超級開心@@

我覺得自己好勁呀!

不過咁多個遊戲得呢個成功。。。大家玩時要加油加油啊!!!





好啦~郁完全身,帶大家睇D文靜少少既野~~~

<Sanrio電影院>


入到去係一個3分鐘既小電影,看看Sanrio小鎮一天的生活,每個Sanrio的角色都會出場架!


出口處有雷電三兄弟同你say goodbye~~~


想給朋友一點手信?可以來到<郵局>寫張Kitty Postcard比朋友仔~~~


郵局內都好多野影!!@@



Kitty Postcard好靚呀!!



寫左信真係可以寄出架!這裡會透過香港郵政服務寄出的~


<HELLO KITTY 回憶花園>


<HELLO KITTY經典系列>

真係好懷念啊~

細細個小學時我勁中意儲Sanrio的文具,彈掣筆盒小時人人一定有一個!

身邊好多女同學都好中意HELLO KITTY ~~~


咁就40年。。。

突然發現自己好老餅,Sanrio是伴著我長大的~~~



仲有KITTY 印仔,細個時我都有一套架!好懷念啊~~



<HELLO KITTY迷你劇場>

唔知有冇KITTY表演?

也請留意左上角,見到KITTY過山車呀?



來啊!<Sanrio Friends 特急號>

可以坐上列車同Kitty and Keroppi合照~~~


跟住落黎係影相位,大家要行哂全場,唔好Miss左呢D影相位呀~

KITTY 花店好靚呀!!



要 "烏"低身先影到既馬騮仔工地~~


XO在神社後方,記住找佢呀!

佢真係好搞笑!

我小學時最中意XO,唔中意KITTY,我係古怪既女生@@



另外有些車仔檔有東西賣~~

這個My Melody小檔子有飾物賣,我頭上的是 KITTY頭COOL,好CUTIE~!


另外FIFI車仔檔有糖果賣~


一瓶瓶的朱古力豆和糖果真是好吸引啊~!


巴士站話你知去一定要去的 KITTY景點!




HELLO KITTY壁畫~


呀!仲有一個一定要影既!係投放在地上的HELLO KITTY GO AROUND LOGO燈光呀!

真係好靚,燈光不停的移動,好有氣氛呢!!!




如果大家可以在90分鐘內玩哂,離開時會有KITTY 禮品送架!

不過我玩左120分鐘><



離開會見到<會場限定店>~


好多精品賣呀!

KITTY 粉絲不能錯過!


推介八達通咭,成人小童都有,非常精美又實用架!


咁多款精品我自己最中意呢個 多用途刺繡小皮包 HK$150
有型有型!


最後走之前可以去睇下入場時影既相~

如果中意可以比$80買一張,連埋迴轉木馬相架,好靚呀~~~



今日真係好好玩~

好想帶皮皮黎玩多次呀!!!小孩子一定喜歡~~~

日期由30.10.2014 -16.11.2014

玩半個月左右,呢個盛大既活動,千萬不要錯過!



仲有一件小趣聞。。。

我老公睇相,問我係咪瘦左??原來同KITTY合照,女孩子係會變美和變瘦的!

哈哈哈哈~~~!!~!

真係架!

我都好中意今日D相~~!

當然要多謝我御用攝影師啦@@



上網買定飛啦!



另外下載定手機App,在場有QR CODE可下載KITTY frame和小玩意~~~

(search: HelloKittyGoAround)



今次超級長篇,謝謝收看~!

我打左幾粒鐘架!!!

請不要吝嗇你的LIKE啦~~~~







關於daidai & pipi
博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  88db

媽媽專欄:




沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails