☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2014年10月19日星期日

[皮皮] 3歲11個月~愛喝牛奶的精靈囝囝~



阿皮豬,就快4歲啦!

小朋友真係大得好快~

皮皮今年9月轉左第二間學校~

挑戰比之前大很多,

課程也深一點。

其實媽媽我覺得真的比之前吃力~

唔知皮皮感唔感受到?

但我想小孩子是一張白紙,

你給他什麼便什麼

希望皮皮跟得上

只要他快樂便好了!


這天的皮仔很快樂~

快樂很簡單!

一包牛奶已叫他開心滿足~


我和皮皮都很喜歡喝牛奶~

子母奶是其中一個選擇~

我自己由細飲到大,特別有情意結!

子母奶有足夠的鈣和營養,大人小朋友都啱飲架!


皮皮近期有個新花名,叫:「朱古力包包」~

係咪好搞笑呢^_^

因為佢黑蚊蚊,塊面又夠包~

所以就是朱古力包包!

你叫他「朱古力包包」時佢會話:「唔係呀!我叫黃YK!」(自己個真名)


再叫多佢兩聲包包,

佢會話:「唔係呀!你係朱古力媽咪/爸爸」

好氣又好笑^_^

皮皮就是個傻瓜豬。


話你知,阿皮在拍這照片前兩天仍是個花面貓⋯

因為佢返學跑步時P親,

冚親個額頭、眉心、鼻、人中和上唇,一行直線損哂,佢P落石欄邊,好陰公下⋯

幸好幾日就好返~

變返滑嘟嘟既包包樣。

哈哈⋯


原來子母奶,超過140年歷史!


公關送了這健康貼示的單張給我,大家也可以參考下~




仲有牛奶咭,買奶更實惠,Yeah!


倒一倒帶先,這是今年6月時的皮皮~


6月1日是世界牛奶日!
(而家先分享你會唔會太遲呀皮媽?)


包包飲奶個樣真係好可愛~


子.母 合照!


看回照片,隔幾個月,阿皮又大左少少~

同樣愛喝牛奶❤️


阿皮豬,希望你健健康康~

簡單便是最快樂!


記住日日飲牛奶呀!



產品及資訊由子母奶提供。




沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails