☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2014年10月4日星期六

bossini happy light down 2014新款黎啦! 輕身又暖笠笠的羽絨外套~ (by 皮皮’s family)

我很喜歡十月!

因為我們一家三口都是十月生日架~~~

不過今年十月心情很是沉重...

我們都不打算慶祝什麼了~~~

只祈求香港社會安定下來...

民主訴求盡快實現...

確實很擔心我們的下一代會如何?

細路仔大個仲有冇自由?有冇得簡?

仲有冇得上Facebook、twitter?

Google會唔會被block?

佢地既世界會唔會被block?

我仍想發表自己的言論...

皮皮大個仲會唔會見到呢篇Blog???




今日想分享一下bossini 2014新款 happy light down~ 輕身又暖笠笠的羽絨外套~

去年我地都有穿bossini 的happy light down,基本上整個冬天都在穿~因為超級方便、夠輕又暖身!



今年bossini 繼續推出 happy light down !

皮皮身上的是新款~!~!

[男童圖案羽絨外套  深藍電路板]

一見到個print就好中意啦~!好醒目有型~~~



皮皮的SIZE是110cm~


皮皮今日好乖仔,雖然街上仍很熱,但都肯著住件羽絨比我影相><


happy light down 羽絨設計幾靚架!

面層是印花,底層就玩撞色~

童裝內裡有名牌寫名字,唔洗驚唔見^_^

白色工程車Tee 都是bossini的~

在夏季初時購買的,現在應該沒有了~~~



然後到媽媽~

女裝新款:星星圖案羽絨外套 深藍色

很喜歡星星print,近睇好靚架,像一片星空~~~!

我穿的碼數是S碼~



非常之slim cut,穿上身不擁腫~

冬天襯裙襯褲都得~

我覺得配傘裙短boot 都幾好看的!

因為羽絨夠短身,拉長身高比例~~!



另外它很輕身,唔會著到個人好攰~

唔知大家在冬天有冇覺得穿絨褸一整天會很累⋯

累得膊頭好像背了千斤重似的⋯

另外我會抱仔,穿著這羽絨外套也能抱到寶寶的~很輕便!

(看到阿皮個頭嗎?XD)



同阿皮仔親子合照^^


我地都幾襯,哈哈!

親子裝特別Warm的~~~


最後到皮爸出場...

爸爸今年話想要件羽絨背心~

男裝撞色羽絨背心 橙色

皮爸穿的是Size L。






這羽絨很輕薄的原固,可內穿外著~隨你配搭!

天氣冷,著住羽絨打底,暖住個BODY!


皮爸身上的"DAD" Tee都是在bossini買的~!

我和皮皮都各有一件架!

我的是"MUM",皮的是"BOY"...

是家庭裝,好溫馨的~!~!


bossini happy light down 最令我欣賞的,是它的袋裝設計!

摺疊攜帶,非常方便!

出街唔洗一抽二拎,唔著果時摺疊好收埋在包包就搞掂!

而且唔重,去邊都咁free ~!



另外 happy light down 高達90%羽絨比例,優質保暖~

我覺得在14-17度既天氣著最適合!

普通一件衛衣,加件羽絨已經夠哂暖,唔洗著三、四件衫,好輕巧!



好啦!今次分享到這裡~

雖然而家未凍,但早點入貨好點,因為happy light down真係好好賣,到真係凍時才買就冇碼冇款選的了!真架~

而且而家買有折!

可以到bossini專門店或online shop 睇下^^

bossini網上商店: shop.bossini.com
Facebook: https://www.facebook.com/bossini.group




相關BLOG:
Ha:ppy Light Down! 既輕身又暖笠笠的羽絨外套~ (by pipi's family)
http://daidaipipi.blogspot.hk/2013/11/happy-light-down-by-pipis-family.html



試用產品及產品說明由bossini 提供。



關於daidai & pipi
博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  88db

媽媽專欄:









沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails