☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2014年10月30日星期四

[葆露絲] 修肚腩秘技!

我這個人常常給人錯覺,

唔好以為我好瘦⋯其實我超過100磅

係我平時收得埋(≧∇≦)



小的身材最大缺點,是大肚腩,這裡最多肉~

冇得救架啦=_=

原因:
1. 我懶唔做運動
2. 我份工忙到廁所都去唔到,日坐夜坐,形成大肚腩
3. 我人細粒腰短,肉肉沒發展空間,大都走到肚腩了~



沒得救?

好悲哀啊~

但我有計仔!

就係日日著葆露絲束褲!堅真的(誠懇mode)☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆




我家有兩條葆露絲束褲,一黑一淺粉紫日日替換~

這兩條束褲正確名字叫:高腰軟棒束

這條束褲除左幫我修腰修肚腩外,仲有好多好處架!



先來產品介紹一下~

- 腹部採用菱形雙層裁布,控制腹部脂肪。



- 臀部採用開放式蘋果型設計,並加設立體臀褶,塑造圓渾的臀形。 



- 短型褲管設計,可配襯短褲及短裙外衣



- 大腿內外側雙層裁布,修直大腿線條



看效果最實際!

平時我最中意著skinny jeans~

著牛仔褲前,我都會著束褲~~~

真係好大分別架!

你睇個肚腩就知><

仲有個褲頭鈕...

不穿束褲差些扣唔埋=_=

穿了後扣得埋之餘仲有鬆!還要穿皮帶~!~!

哈哈哈><



另外,穿了束褲條腰都直D!

我成日坐,個人一攰就坐唔直,成個孿弓蝦米阿婆咁。。。

再咁落去唔洗四十歲骨質鬆疏寒背變蝸牛的了><

我唔想呀~~~!~!(救我呀!)

束褲都可以幫我解決呢個問題~

因為內裡有兩條膠軟棒,幫我撐直腰和脊骨~

我這懶人,就唔怕彎住個人,因為有力挺直腰部,

就算一日坐十個鐘,條腰都唔太攰~!~!

(好慘,返工返十個鐘,放工仲要跟功課、幫仔沖涼、親子活動,雙職媽媽唔易做。。。)




errrrrrrrrr

係咪好明顯??

有返條腰啊~~~!

修腰真是很理想的~連車吠肉都收得埋~

另外大腿位都slim些,我唔會肥到大脾磨大脾~

著住束褲腿都直一點!





>.<

令次最性感演出,請大家見諒。。。

唔好問我before,我只會留給老公看><

after的還可以,這是最密實的功能內衣,哈哈~!~!

還有一件事要說,除了我的大肚腩收得掂之外~

我的大蘿有係咪好有線條美呢???

束褲另一邊的主要功能,是把pat pat的肉提升!看上去更圓渾~~

好記得有個同我一樣同苦相連的同事說,我地一日坐到黑,真係坐到個pat pat變四方形,全部向橫發展,個個越坐越大。。。

但我的秘技!

就係著束褲~

唔怕變四方豪華



我已經穿了九個月高腰軟棒束褲~

除了每天為我收埋肚腩、有返腰線外~

長時間穿著可防止肥胖!

雖然我沒瘦過,可是日坐夜坐,沒胖過我已經感到很意外!(*^_^*)

另外keep 住穿,大腿會瘦一點、直一點,這個是每次覆檢出來的數字,數字不騙人,每次都少幾毫米至1cm⋯

而我的大蘿有^_^; 變得更堅挺圓渾,穿褲子或貼身裙會好看多呢~



還是看回model示範圖。。。靚十倍!


呢排好多七彩絲帶。。。

但女生就一定要認識「粉紅絲帶」!

女性除了注重身形線條及外表外,亦應關注健康。

乳癌是女性殺手的頭三位,每年10 月都名為「關注乳癌月」,希望喚起各界對乳房健康的關注。

現在我亦希望大家,能與我一起,支持這有意義的活動,共襄盛舉。

如果想了解更多 :www.hkbcf.org



如果妳都想解開迷思...想自已體形變靚...想生完BB修修,或者唔想再比人誤會有左...(呢個最囧),對Bonluxe葆露絲有興趣的,daidai媽咪絶對可以跟妳分享我的8折購物優惠~!

只要你到任何一間葆露絲分店,說是「daidai(大大)」的讀者/朋友仔,就可以享有一次性全單8折優惠、精美禮品及現金券。

買之前請先通知我,等我比定個會員number妳享8折!




想得到Bonluxe葆露絲的最新資訊,可登記成為網友 (http://www.bonluxe.hk/registration.php)

或者Like Bonluxe葆露絲 Facebook專頁 (www.facebook.com/bonluxe)



Bonluxe 葆露絲分店:
銅鑼灣謝斐道477-481號肇明大廈地下C舖 (澳門茶餐廳側) 電話︰(852) 2573 1218
銅鑼灣霎東街6號(時代廣場側) 電話︰(852) 3422 3328
中環威靈頓街地下14號舖 (渣打銀行對面) 電話︰(852) 2327 3218
尖沙咀加連威老道43號(太平館餐廳斜對面) 電話︰(852) 2367 0313
尖沙咀漢口道19號 (Adidas附近) 電話︰(852) 2735 7858
太子始創中心1樓107室(港鐵太子站B2出口) 電話︰(852) 3157 0922
沙田新城市廣場3期A307舖(鄰近無印良品) 電話︰(852) 2607 0915
荃灣眾安街68號荃灣城市中心1期2樓2020舖 電話︰(852)2415 6387


相關BLOG:
第一次穿葆露絲@ My BB試用小隊<試穿葆露絲日本功能內衣>
[Bonluxe葆露絲] 穿著1.5個月後的覆檢 + daidai(大大)媽咪有讀者優惠喇!
[Bonluxe葆露絲] 初見成果.數碼電腦立體身材分析機
[葆露絲] 新舊胸圍大對比!
[葆露絲] 天衣造美.春夏的新感覺!
[葆露絲] 吊橋連身束衣

[葆露絲] 夏日選擇:百搭小背心

[葆露絲] 微胖女=好身材?+夏天入手優惠情報




沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails