☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2014年10月6日星期一

[皮皮] 坐水晶車箱~動感、開心玩一天@昂坪360



9月中我地約左朋友仔伍氏一家一齊去昂坪360玩呀!超級開心~~~

皮皮成日都話好想去360玩,佢話好想坐纜車~

我諗諗下,皮皮好似未坐過360纜車...

今次終於坐到啦!!!

謝謝昂坪360公關安排~~~

我恨左好去360玩好耐,今次是好機會><

今天是超長篇!

希望大家開開心心看到尾啦!!




我地11點幾出發,今日360唔算多人,皮皮同芯賢妹妹一來到360東涌站俾個YEAH先!



我地之前在網上訂票,所以唔洗排,很暢通~

如果大家決定到時間,最好在網上訂票,一來減少排隊購買車票外,而且仲有九折添!

另外有些套票購買,價格可以到np360網頁查詢下...

我地就買埋「360舞臺」&「360動感影院」,一家大細一齊玩!


去到纜車站,兩個小朋友都好興奮呀!

我地今日坐水晶車箱~~~

唔知兩個小鬼驚唔驚呢?




上到車箱,皮皮的第一個反應是「WOW」到嘟嘴>3<~~~~


兩個小鬼好開心!

開頭都有少少驚~~

但坐坐下見到下面有巴士經過就好HIGH!!


看看周圍環境~

呢邊係機場附近的油庫,海岸邊在興建港珠澳大橋~~~


上到半山位,這邊看下去是東涌~~~


皮皮唔知發現D乜???

皮話:「有飛機呀!」


芯賢一D都唔驚~

瞓身車箱!

好似浮在海面上!

好搞笑><


兩父子一齊食下百力滋~~!~!


 伍氏家庭開心合照!!!


唔驚唔覺,好快就去到昂坪啦!


兩個小鬼一支箭標走左...


上到昂坪巿集!

今日都幾好天,唔太曬,好有秋意,涼涼地好舒服~~~


在巿集旁有個小水池,呢度有烏龜睇~~~

行入小小是立農茗茶店,門口有小蝌蚪和魚魚睇,兩個小朋友都好鐘意睇動物!


我地在巿集周圍逛逛,這裡有很多紀念品賣~~



兩個小傻瓜又咔咔笑,櫈都玩一餐~~~


皮皮真係好細粒...其實芯賢只係大皮皮一個月咋~~~

但阿皮真係好BB....>><<

哈哈哈~!~!



正值中午,我地去左其中一間餐廳午餐~

巿集有十幾間食肆選擇,中/西/日式、小食店、咖啡店都有~

唔難搵位~

我地簡簡單單食個午餐又再去玩過!



行行下去左「菩提許願亭」,可以在這裡許個願~~

希望人人都健康開心!~~~


皮皮今日真係好開心~

佢好中意同芯賢玩~!!!

成日都話:「跟我黎丫~ 一齊去邊度睇下啦~~~」



菩提樹隔離就是「360舞臺」,係我地今日主要節目之一!

簡介:
置身拍攝場景 武動香港電影

幕幕刺激震撼的動作場面,近距離呈現你面前!由導演親身引領欣賞幕後製作花絮,親歷電影拍攝實況,讓你彷如置身拍攝現場!連場好戲,帶你進入經典武動世界,投入香港動作電影的爆破、煙霧、威也、電光對決場景;你更可化身經典電影角色,即場參演與高手「打」成一片。



入面好似個戲院咁~

初頭完全諗唔到呢個節目係睇咩?!?

原來係類似舞臺劇的節目,以武動香港電影為題,演員現場表演各種特技和武打場面~

又邀請在場觀眾一齊上台玩!

都幾精彩架!

男孩子皮皮看得非常投入!仲嘩嘩聲!(雖然呢張相好似好攰,在演出前拍的)

女孩子芯賢就有少少驚,成日問做完未呀???

男女大不同,好有趣!



另外一個節目係「360動感影院」,就在「360舞臺」隔離~

簡介:
五維動感影院 激新感官體驗

踏上神秘飛船,與船長展開首次刺激歷險的飛行任務!飛越天壇大佛、潛入中華白海豚水域、穿梭心經簡林,帶你從多角度遨遊大嶼山,感受不一樣的視覺、聽覺、嗅覺、觸覺及動感全方位震撼。



其實係一個5D電影~視覺、聽覺、嗅覺、觸覺及動感同時享受!

坐住動感椅子,戴住3D眼鏡,遊歷大嶼山,都幾逼真架!例如去到水底會噴到成面水(估唔到),去到草叢位會有D樹枝樹葉刮下你對腳,很好笑!

小朋友要夠100cm高先玩得!



看完節目又去行下!

上得黎昂坪梗係去看大佛啦!



去大佛前經過國際纜車展,這裡有幾架外國搜羅、各具特色的纜車展出,遊客可以近距離欣賞~




往大佛的途中經過一間商店~


我地買左2架風車~




果日都幾好風~

風車不停轉動@@

小鬼們好開心!


好快去到天壇大佛~


小朋友的體力係最好的!

因為佢地兩個行得最快~!

又成支箭咁標走左⋯⋯



行下又坐下,好搞笑!



真係好多年都冇黎過天壇大佛啦~


風景好靚!


遠眺寶蓮寺~



佛門清靜地⋯

比阿皮強吻了一下⋯

(((o(*゚▽゚*)o)))

皮皮真係好肉緊架!


大佛上面好大風@@

行左個圈就落返黎啦!



我地去左寶蓮寺買齋點吃(^O^)


豆腐花好滑,好味!

D糕好似冇以前咁好食⋯但就好大件!味道都OK~


我地玩到樂而忘返,唔記得去心經簡林@@

唯有下次去啦!

這裡很好玩~可以再來的!





由朝玩到黑

在黃昏時離開~

臨別前影返張家庭合照先~



然後再坐水晶車箱回程~


回程時仲諗住小朋友會訓覺。。。因為都好攰了~~~

但點知2個小孩子繼續高漲情緒!

加上回程時唔多人,可以包車!

所以皮皮同芯賢坐哂水晶地上玩玩玩~~~


又探索下車箱下的風景~

快樂真是好簡單!


回程時看到太陽下山~~~

就會諗起果句:夕陽無限好~~~好好好~


哈哈!

我今日唯一一張單人照~


真係好靚呀!


今日同朋友仔一齊去昂坪360玩真係好開心!

離別360車站時皮皮突然同我講:

「媽咪,我好開心!」

媽:「點解呀?」

皮:「因為同daddy mammy一齊去360玩!坐cable car好開心!」

終於完成皮皮搭360纜車既心願了!

也謝謝朋友仔陪我地一家笑笑~~~

等皮皮再大DD,我地又帶佢來多次玩啦!

「昂坪360」真是個親子好去處!







沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails