☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2014年10月13日星期一

[2014年夏] 超感動!皮皮成功克服沙灘了~



我和爸爸真的超感動...

皮皮終於[成.功]克服沙灘了!

如你有留意皮皮的成長,他是由BB開始,超級怕超級怕沙灘!

皮皮對沙灘有嚴重的障礙><

我倆年年都帶皮皮去沙灘...

年年都敗走><

皮皮年年都喊爆><

好可憐架!

一次唔得再帶第二次...

但次次都喊到收唔到聲收場...

在沙灘有的人會笑皮皮怕沙灘...笑佢有乜好怕><

另一些唔知既話會覺得,我係咪虐待緊個仔???



 為了記念皮皮的成長,我找了皮皮從BB到現在去沙灘的照片~

看起來都很好笑

皮皮真是好可愛!

這是在2011年5月,

皮皮第一次到沙灘~

大約在半歲的時候...


 原來在BB開始...

皮皮已經好驚驚沙...

好驚驚海水...


我話你知我年年都笑得好開心><

但今年我才了解阿皮,佢真係好驚沙灘...

今年我居然笑不出...

因為我感動到想喊==



阿皮豬BB時真係好肥呀!


 然後是2011年9月,這裡是黃金海岸...



 無論在沙灘上或海邊,BB同樣好害怕...

我諗皮皮每次去完沙灘,都有發惡夢的><








2012年7月,我們每年都會去愉景灣~

因為近丫嘛!

呢張相真係好經典~

我記得放了在FB,好多朋友都留言或讚好~

皮皮真係好搞笑><



 阿皮豬果日只留在3呎X8呎的沙灘蓆上,小腳趾不小心掂了一下沙沙,都喊到拆天~~~

這時的阿皮豬,大約1歲8個月~

已經走得好快好快~

好中意玩波波的~


鑑粗黎...

笑屎>,<

驚到不停用金鋼腿夾住你,

驚到腳趾仔縮埋一舊@@

肥痺好大力!




2012年10月,柏麗灣沙灘。

好記得這天是我生日後一天,

約了朋友仔去玩~~~

皮皮豬不停地哭...

但朋友仔不明白哭什麼?沙灘有什麼好怕???



喊得好激烈...

好慘架...

有玩具都冇用~~

好驚呀@@


 2013年6月,又來了愉景灣,每年都來一次挑戰皮皮的膽量~~

好驚呀@@

驚到腳趾公都缩起...

不停喊@@

不停大喊「媽咪」~~~


 這時的皮皮,約2歲半了~~~

長高了不少~

表情和表達更豐富

不停的說:「唔要、走呀......」


 真係好可憐...


 我又笑得好開心--


 就跌就跌...

但都會夾實你...



「媽咪呀~~~」




2014年4月,愉景灣我們又來了!

這天是我和皮爸的結婚六周年日@@

但什麼慶祝的日子,都以皮皮在先~~~

我地最錫既,就係皮皮你了!



這天我真的超意想不到,

皮皮「半」成功挑戰沙灘!

在4月時我已經寫了一篇長篇BLOG記念皮皮接受沙灘的過程~

這次仍未願意把小手小腳接觸沙沙和海水...

但是有非常的大進步!

已叫我很開心滿足了~

我個仔大個左好多了~~~



 140928,在發催淚彈的一天,

我倆很擔心社會的事...

香港變成了怎樣?

將來會如何?

我的心看著新聞報導想哭...

另一邊也為孩子成功克服沙灘,感動得把眼淚盈住...

皮皮終於接受到沙沙~

我們幾年的「革命」終於成功!

我唔覺得皮皮係唔得...

只係比人遲點起步...

當佢克服到或衝破到難事

佢係會好享受、好喜歡!

而且做得好好~~


 我們沒有強迫皮皮一開始要在沙灘上做什麼...

只有一步一步的鼓勵他...

皮皮長大了很多~

3歲9個月的他已經學懂了很多

他會學懂表達自己感受~~~

他起初會說:「我不喜歡沙灘!我不要來這裡玩!」

但從小已經膽小的他

最希望得到的

是父母的鼓勵和愛

我越來越了解皮皮

他是我的兒子。




 皮皮已經不怕在沙上踢踢了@@


 而且好快便接受在海邊走~

他說海水很舒服~

這天由中午玩到天黑

皮皮賴死唔走

佢話:「沙灘好好玩呀!」



 之後隔幾天,141002,皮皮一早起床嚷著去沙灘~

他說:「今日好好天,有太陽呀!我地一齊去沙灘玩啦~~~」


 阿皮豬可以在沙灘上踢波了!


 還敢自己走到海邊拿海水玩~~~


 完全唔驚~


 係好享受、好快樂的!


阿皮豬!

能伴著你長大~

是我的福氣!

我沒有特別的強求...

我只希望你開心快樂成長、健健康康就好了~

如果你再乖D,唔洗我咁勞氣...

就更加好了!

爸爸媽咪都好愛你呀!




皮皮挑戰沙灘BLOG重溫~~~

2011年5月
家庭日:夏日玩水@D Bay Beach!
http://daidaipipi.blogspot.hk/2011/06/d-bay-beach.html

2011年9月
家庭日: 皮家曬太陽@黃金海岸
http://daidaipipi.blogspot.hk/2011/09/blog-post.html

2012年7月
2012夏水禮:皮皮來挑戰夏日Beach!
http://daidaipipi.blogspot.hk/2012/07/2012beach.html

2012年10月
(去了柏麗灣沙灘,但沒寫到BLOG啊><)

2013年6月
(去了愉景灣沙灘,但沒寫到BLOG啊><)

2014年4月
好勇敢!皮皮(半)成功挑戰沙灘啦~~~
http://daidaipipi.blogspot.hk/2014/05/blog-post_13.html




謝謝收看~

也感謝曾支持皮皮的你!

>3<





關於daidai & pipi
博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  88db

媽媽專欄:

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails