☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2014年8月8日星期五

頭皮做SPA做到POP POP聲?@ TSUBAKI HEAD SPA按摩美容液~



前陣子收到公關送來的禮物,好得意~係爆谷??!?!?


看看包裝卡,哈哈,原來是TSUBAKI新推出了一支「會像爆谷般」、「會發聲的」 - 「頭皮SPA按摩美容液」!


左最高一支便是:TSUBAKI頭皮SPA按摩美容液~~~($88/130g)

另配搭TSUBAKI HEAD SPA頭皮護理系列的旅行裝4支~~~


TSUBAKI頭皮SPA按摩美容液



這頭皮按摩美容液是一支免沖洗的泡泡,洗髮後為頭皮保濕+柔軟+促進血液循環~在家可享受Home Salon級享受,能「打造健康頭皮,孕育美麗髮絲」的頭皮護理產品~~~


其實我地塊面,會日日搽護膚品,有時會按下摩,仲會敷下mask~!

但個頭呢?
通常只著重頭髮護理,好少理頭皮。。。

這支東東,尤如面部敷mask的一樣,要有健康髮絲,就要由根本做起!


我會每星期使用一次TSUBAKI頭皮SPA按摩美容液~

用法是洗髮後,乾/濕都得,距離頭皮大約5CM直接噴在頭皮上,每次維持1秒,將頭髮分開8-10份,每處噴一次便OK!

噴完,會聽到POP POP聲,好得意,頭皮涼浸浸,好似食爆炸糖咁,啪啦啪啦~

期間頭皮美容液不易滴落,不會漏開,不黏膩。

然後以手指輕按頭皮,直至POP POP聲消失哂為止~~~


按摩完頭皮,有少少涼浸浸既感覺,都幾舒服~夏天用很爽!

質地一點也不笠,仲好清爽添!

當中蘊含山茶花油及天然香薰油,備有深層潔淨、呵護滋養及舒緩頭皮的功效,香味很怡人,不刺鼻~

吹乾頭髮後,頭髮和頭皮很清爽!原來有控油功效,但我很少頭油,所以跟平時差不多~~~

用後沒有頭痕或脫頭髮,我大約用了四次,頭皮依然健康,有天給Stylist弄頭髮,她讚我頭髮很柔軟很美,不知是否跟在家做HEAD SPA有關呢???


還有HEAD SPA系列其他成員,我特別愛用「深層潔淨洗髮露」,一星期洗一次,將積藏於頭皮的污垢全部清走!好好用的!


咁大盒POPCORN,唔止收埋頭髮產品咁簡單,原來仲有一包真既爆谷!公關們真有心思,找天吃它吧!!!



產品日本製造,屈臣氏、萬寧、莎莎有售。


試用產品及產品説明由TSUBAKI提供。



沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails