☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2014年8月19日星期二

首次任評判@「Q嘜親子廚神大賽2014」決賽



首先要多謝「香港優質標誌局」,即係「Q嘜」既公關姐姐邀請daidai 與皮皮,參加本年美食博覽中,唯一一個親子活動 - 「Q嘜親子廚神大賽」!

我們來不是做親子廚神啊!而是做評審!!!

daidai媽咪是第一次做評審,感覺很特別,亦都好榮幸呢~


皮皮今日都黎一齊參予活動,我諗佢唔明呢個係比賽,但都有留心睇下台上既媽媽和小朋友整野食!


今年係第三年舉辦「Q嘜親子廚神大賽」,係一個非常有意義既活動!

而「Q嘜」於1978年成立,今年係35周年啦!!!


台上共有10位小廚神與媽媽爭奪「親子廚神」寶座!早前各參加者已經過五關、斬六將先來到今次在美食展舉辦的決賽,所以在台上的親子組合都好合拍和強勁!


我地會選出「最合拍親子組合」,每對親子組合都很投入,好難評分呢~~~


我們在台下評分,嘉賓就上台評分~~~


計緊分既同時,大會邀請到重量級嘉賓 - 美國著名廚師及烹飪節目《Yan Can Cook》主持人甄文達先生擔任廚藝表演嘉賓及評審~~~

甄文達非常風趣幽默!佢既刀法表演真係好精彩!


之後頒發獎項~


「最合拍親子組合」得獎者也是我心水呢~


親子廚神誕生!


最後各評審blogger與各親子廚神大合照!


活動完成後我們跟甄文達先生一同到Kinox攤位參觀~仲有「美女廚神」Zoe Tsang(左二)到場支持!Zoe是今年Q嘜烹飪大使呢~~~


甄文達好nice,仲同我地合照!
不過皮皮好怕醜,唔肯影相。。。哈哈~~~

美食展也完滿結束,在場只是快速經過攤檔而沒時間購物,我見檔檔都好熱鬧,希望下年有時間來食餐勁、買過夠啦!!!


「香港優質標誌局」(Q嘜)
網址: www.qmark.org.hk




沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails