☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2014年8月27日星期三

LOOK OF *DAI* DAY: 夏日休閒VS上班LOOK

又到Look of *DAI* Day 既時間了!

今次想分享下近陣子放假休閒Look 和幾個上班Look,Let's go!


最近買了頂新帽子,我十分喜歡,是藤織草帽來,只要天氣好,我便戴出街!

藤織草帽 (TITICACA)
粉紅眼晴短身上衣 (i.t. OUTLET)
粉藍短褲 (GAP)
N字球鞋


近看帽子,帽邊是彩線來,好可愛!


皮皮好喜歡這個地方,一年來很多很多次@@

藤織草帽(TITICACA)
MONEY PRINT TEE (i.t. OUTLET)
粉藍legging




蕾絲布D字頸鍊 (Tammy St.)
D for Daidai~~~


這天又是很休閒的~
只要一戴帽子感覺很假日,放假去玩嚕~

藤織草帽(TITICACA)
牛仔連身裙(幾年前)
紅色鞋子(Birkenstock)
襪子(taobao)


分享完放假休閒look,就看看daidai上班穿什麼啦!

這天是下雨天~

墨綠雪紡外套(nissen.com)
粉紫鬆弛熊Tee (uniqlo)
白色裙褲
粉紅雨靴(taobao)
Paul and joe bag (雜誌送)


說一個笑話。。。這天上班時我放了一包孕媽媽奶粉在工作桌上,事先聲明,我沒有懷寶寶,不過我有試用裝奶粉便拿來喝,不浪費,因為我愛喝奶的。

有位女同事經過看到,細細聲問我:「你有左BB?」

我說:「下,個肚腩好大咩?我唔想生第二胎喎⋯」

同事唔知我係媽咪:「第二胎?你有小朋友?」

我說:「我個仔都就快4歲啦!」

同事:「下,你真係唔似媽咪,平時個look咁young既???咁你做咩飲媽咪奶粉?」


我便是喝這牛奶~

你會覺得我怪,沒BB飲黎做乜?

但我純粹見有sample飲下,都幾好味架!好香雲呢拿味,唔太甜~

我諗我平時掩飾得幾好,唔熟既同事唔知我係媽咪(笑~)


然後又是上班日子~

適逢減價季尾,我在i.t. outlet一口氣買了三件衣服,剛才休閒look已見兩件,這白色雪紡是第三件,折上折,平均一件約$170,比平時便宜多呢~

白色雪紡上衣 (i.t. outlet)
Skinny jean (uniqlo)
蝴蝶平底鞋
大包 (Cath kidson)
小包 (雜誌送)


上班穿連身裙是最好的!
不用想配搭,一條搞定,包冇死!

黑x綠格子雪紡連身裙 (forever 21)


另外在ZALORA.COM買了條Mango 腰帶連身裙,Size 8, Navy~

價錢只是$120~很化算呀! 上班之選~~~

Mango 深藍腰帶連身裙 (ZALORA.COM)
粉紫高跟鞋(TAOBAO)
深藍髮夾(Red Garden)
Deer Bag(Red Garden)



今次分享到此啦!

有點想買秋裝了~~~




沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails