☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2014年8月11日星期一

最緊要扮野! @ HK 3D Museum 香港3D奇幻世界



我地皮家暑假的行程真是多蘿蘿!

星期六皮皮上完暑期班,下午就來到位於尖東的《HK3d Museum 香港3D奇幻世界》!

中意影相既朋友,一定乜都影返餐!那就不要錯過來這裡影餐飽!!!


我們的票是BlogDB 網站送的,好開心抽中呀!


我覺得這裡不是好好找,因為我地好少去尖東的,而家尖東唔同哂,而《HK3d Museum 香港3D奇幻世界》在尖東希爾頓中心,即大噴水池附近~

另外來到這裡大門,都見不停有人買票入場,都幾旺下~~~



好!話不多說,睇下有幾3D先!~~



來這裡,最緊要入戲,扮野扮得叻、夠搞笑就好玩!

不過皮皮仔唔識扮野,佢一味好想向前走,好想睇更多圖畫。。。


這裡有70多幅3D畫,不過我星期六下午來人好多,所以影唔哂咁多幅,只係見有位就影。。。

我個仔想點???




呢張係企入相框裡面影,睇相好3D呀!


每幅圖畫旁都有教你點擺post係最神似的,另外地下貼左個相機圖示教你咩角度影係最立體!


我最中意草泥馬呢part!


好低能好搞笑呀!!!


我似食飽多過痛囉。。。
但係皮皮就覺得好痛,佢唔敢行去劍尖前,佢話會好痛架!!!
(笑屎我)
(真係好3D)


好驚呀!

我個仔見我好入戲,佢之後幅幅都叫我扮,佢企側邊睇算,有冇搞錯XD!


女士們最好著返條褲去玩,因為又趴又坐又踎都幾大動作!影完都幾攰下。。。






我老公終於出場。。。
嘩咔咔(*^◯^*)


行行下有個3D迷宮,會不斷轉顏色的,但小的認為流流地,一點也不迷。。。


還有個浪漫星空,都幾靚架!


呢度好鬼異囉。。。
左邊果3個人唔知點。。。
我影果日正好農歷七月十四。。。
好驚*・゜゚・*:.。..。.:*・'(*゚▽゚*)'・*:.。. .。.:*・゜゚・*


去到恐龍呢度阿皮終於入下戲。。。
佢真係超中意扮恐龍=_=





睇到D乜???




好辛苦咁bor......


感想:
可能星期六下午去,真係好多人,這裡地方不算大,畫與畫的距離很接近,你影緊一幅的時候,對面那幅渣相機果個又遮住你,其實都影到人都火!

在場有工作人員幫手影相,佢地有專業攝影機幫影你,就如主題公園般有得買相。

希爾頓中心整個商場都在裝修,好嘈,唔似去博物館。。。

我見買票會限制人數入,所以買到票未必即時入到場,我唔知等幾耐,因我那張票沒有寫時限。

建議避免在假日繁忙時間去,因為真係太多人,我地其實還影了不少相,不過有路人夾雜在一起。。。

最緊要扮野!咁先好玩!




香港 3D 奇幻世界 (HK 3D Museum)
地址: 尖沙咀加連威老道 96 號希爾頓大廈1樓
票價: $149 (成人) ;小童及長者 ($100)
電話: 3568 2827
營業時間: 10am – 10pm




沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails