☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2014年8月12日星期二

Friso 360 農場導賞 X 3歲9個月的皮皮



Friso 網站(www.360.friso.com.hk)有新遊戲有體驗,可以網上遊覽荷蘭的牛牛農場和養牛牛,好有趣!一齊花幾分鐘玩下,仲送牛牛咕o臣被一份!


今次遊戲係要電腦和手機同步玩既,所以要安坐電腦前和開FB登記~



登記左電腦會自動跳出一個連接代碼。。。


手機跟住入「連接代碼」便可以開始玩架啦!




玩法唔難,只要跟著指示就可以「享受旅程」,主要以手機控制,電腦是顯示你所玩的體驗~


好快便來到荷蘭的自家農場了!
看看短片了解下荷蘭既牛牛點生活~~~


我仲可以做奶農,自己模擬養一隻牛牛添!


可以自己幫牛牛改名~~~



仲可以親自幫牛牛掛黃色號碼牌和電子頸鏈在牛牛耳朵上~


然後幫牛牛按摩~


好得意,其實我在電話按掣~~~


按摩完牛牛去採集牛奶~


我整既牛奶好新鮮,可以原奶直送去製奶工房~~~



特別拍一張手機與電腦的合照(hehe)~

電腦畫面的遊戲,是用手機回應的!



很快地,已經製成好寶寶的營養!我很樂意送這寶貴的營養比皮皮!

所以阿皮而家仲食緊Friso~

忠實客戶(嘻嘻)*\(^o^)/*


最後記住登記攞禮物!
係好得意既牛牛咕o臣被,我諗阿皮會好中意~~~
(事實係我中意。。。)


遊覽完如果唔夠喉,仲想去多轉荷蘭農場,或者了解更多製奶程序,可以按「360體驗」睇多次!


玩完~~~


有個優惠好吸引,就係買美素佳兒抽獎去荷蘭!

我真係見過有朋友中獎去旅行架!好勁!

其實我之前都有寄過信參加,不過冇運仔。。。

今次我又再抽過!還掂要補給奶奶比皮皮,哈哈哈~~~

詳情可以去這個網頁: http://www.friso.com.hk/


唔經唔覺,皮皮已經3歲9個月啦!過埋呢個暑假升K2,時間過得好快!


皮皮不斷咁進步緊,學野好快,記性仲好好,有時會無端端講返幾個月前既經歷,講既野會意想不到~

我發現皮皮對視覺的觸覺發展得好好,對於要推理的圖片他都能解讀,我唔知道有咩相關的學術可以再栽培佢更多,只係每晚陪佢睇圖書從中訓練他更多!



我沒有特別催谷皮皮,只是順其自然的便好了!佢中意玩LEGO玩路軌都任佢砌,自己動腦筋,遊戲中學習最快樂!

皮皮真係好易開心,其實我和皮爸對個仔期望好簡單,只要佢開心、健康已經足夠,同埋做人要有品格,自己做錯事要認,小朋友點都會有百厭一面,點都會激嬲爸爸媽媽,但我感到皮皮有一面會悔過的心,會好主動講對唔住(當然之前發過脾氣),但佢會知衰,會多說「唔該、多謝、對唔住」。。。

我唔知皮皮大大下會點,不過見到佢健康成長已經好開心,見到佢肥嘟嘟既面珠dum,真係好想摔下佢、咬下佢、錫佢一啖!



我很幸運遇到美素佳兒,可能自己寫blog既關係認識到這個品牌的公關,不過我覺得唔關事⋯

最重要係皮皮真係好中意飲美素佳兒牛奶,touch wood 呢個夏天都冇病過,我覺得營養是很重要的,因為美素佳兒是「純天然營養一站式留住」,正如在文初分享的Game一樣,由農場既牛牛都包裝都係一站式!

雙職媽媽太多事要顧慮,但Friso是令我最放心給孩子營養的食物來!真心喜歡Friso!所以每次寫親Friso既Blog都會感觸良多,好長氣,謝謝你看到這裡,哈哈!




美素佳兒「自家農場360體驗」網上及手機連動小遊戲
http://www.360.friso.com.hk

通過「荷蘭美素佳兒自家農場導賞團」讓媽媽可以更加了解美素佳兒的自家農場各種先進技術和好處。



是次體驗由美素佳兒邀請試玩。



沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails