☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2014年8月13日星期三

Disney Junior Hi-5 黎左香港開演唱會呀! @ Hi-5 House Hits!



one two three four Hi-5!!!!!


hihi~~~
有冇Disney Junior 既fans呀?

如果屋企有裝Disney Channel,一定有睇Hi-5 呢個節目呀!

Hi-5係澳洲既兒童節目黎架!即係我細個睇既「閃電傳真機」(外國人版)~~~哈哈~



唔講唔知,皮皮好中意睇Hi-5~ 

Hi-5係由5個哥哥姐姐既組合來~

佢地集集都載歌載舞,小朋支睇親都好開心,跟住跳、跟住唱架!


Hi-5呢幾日來左香港開《Hi-5 House Hits!》演唱會!

好多謝公關姐姐送飛比我地皮家~~~

真係超興奮呀!!!

週日的早上我們去到亞洲博覽館,我前幾日已經預告左比皮皮聽去睇Hi-5演唱會,皮皮真係超期待,星期天佢七點就起床!

仲話一齊去食早餐!食完睇Hi-5!


就快開場啦!好緊張!
皮皮是第一次看演唱會,好開心~~~


開始啦!
全場氣氛好High呀!
好多小朋友都企起身睇!
好興奮!!!





Hi-5 既哥哥姐姐,很能帶動現場氣氛,小朋友們都有問有答,拍哂手,跳跳紥!

就連平時較慢熱既皮皮都一齊做「Hi-5」手勢,又跟住指手劃腳,好好玩!


大家識唔識Hi-5既現任成員呢?


左:Lauren
中:Dayen
右:Mary


Stevie


Ainsley


Hi-5既哥哥姐姐都好好身手,又唱得跳得又talk得!唔怪得個個小朋友都咁中意佢地~~~







Hi-5 唱了好多首首本名曲~

包括:
Hi-5 theme song
L.O.V.E.
Move your body
Ready or Not
Five Senses

等等等等⋯⋯ 首首都好好聽,聽幾句就會啷啷上口,而且每首歌前Hi-5都會教小朋友幾個key words和動作,所以好易跟著唱唱跳跳!




Hi-5表演既主題係圍繞小朋友既日常生活~

如果睇開電視節目就會知道有好多野學,好好睇又豐富~


中場休息,皮皮買左盒popcorn食~~


吃得好滋味~~~


下半場表演繼續精彩!

我見在場的小朋友大部份都不在位子,好多都走哂出走廊位跳舞,超開心興奮!








雖然我地坐得幾遠下,但好佩服皮爸可以影到好多Hi-5既靚相!

小小白果然好勁!


皮皮話幾個Hi-5成員中,佢最中意Stevie哥哥!

話時話,Stevie哥哥係「膽」黎架!佢做左好多年Hi-5架喇~~~


場館內有Hi-5精品賣,好多家長都買比孩子即時穿、即時玩、即時戴~~~


今日真係好開心呀!

皮皮返到屋企繼續唱Hi-5 D歌,又跳舞,好投入!

回程歸家時我地坐機場快線,大鄉里的我們第一次坐機場快線咋。。。哈哈!!!


要數到Disney Junior最好看的節目,皮皮會選《傑克與夢幻島海盜》,呢套真係好好睇,我都睇到中毒,成日會講「完成任務後可以拎到3個金幣」。。。

Disney Channel 真係好好睇呀!節目超豐富!唔止小朋友中意,估唔到連媽媽我都中意睇,嘩咔咔!




沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails