☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2014年8月9日星期六

[皮皮] 中山紀念公園-兒童遊樂場 x 搭電車

睇返D相,皮皮真係不斷的長大長大長大。。。

這是在本年4月尾拍的。140427

那時的皮皮樣子細個些。

在電腦找回皮皮的開心片段~

原來沒撰過BLOG,我要貼靚相呀!

皮皮真係好易笑,仲要笑到咔咔聲!

佢個人比較慢熱,但同佢熟左佢就會亂黎,玩到傻左,笑到咔咔聲!






嘩!好肥!
但好Cute!



這裡是上環的中山記念公園,內有兒童遊樂場~唔算大,但幾好玩,火車做主題,仲有搖搖船~






今輯相全部都係我影架!
我影得幾好!(自己讚自己,超!)


我記得這天我做左件Kai事,誤打誤撞下到了上環~

仲帶皮皮坐Tram,坐左好耐,但阿皮好開心,佢由夏天開始不停肥,紅卜卜面珠dum好搞笑,可愛爆啦!



搭電車是一個很好的親子活動,好多故仔講架!




沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails