☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2014年7月20日星期日

KUMAMON熊本熊CUTE CUTE精品去左7-11呀!



嘻嘻~
我有一堆熊本熊精品!
最近買架!



對上一次買KUMAMON熊本熊是在一田~

重溫BLOG:
熊本熊KUMAMON X 一田 POP-UP STORE 超可愛呀!
http://daidaipipi.blogspot.hk/2014/03/kumamon-x-pop-up-store.html

我有少少掛住呢隻熊,都唔係成日見到佢D精品>,<

但最近發現,原來「些粉」seven-eleven 7-11有得賣啦!!!


 於是我像失心瘋,買了一堆><
逐件分享來看看啦~


當中最中意,是這個紅色波點小包,有吊頸繩,可以放下小雜物,小朋友就打斜揹都得!


呢個Cute 爆!
熊本熊毛毛錢包,掛在手袋背包可愛爆燈!


入面都係紅白波點,女仔最中意~


然後是熊本熊毛毛掛飾,抱著「雷門」,我都好想走轉日本呀~


猜猜這是什麼?
形狀有點特別~
牙刷嗎?
我覺得像「不求人」,不過唔識伸長-_-#


熊本熊你的樣子真萌唷~


原來是原子筆來!好好寫的!這支我帶回公司用了~


皮皮好中意抽東西、扭蛋、拆盒的!
因為過程很好玩,如果抽中了喜歡的便好高興!

今次抽這盒熊本熊吉祥匙扣,唔知係邊款呢?


一共六款,好緊張呀!


皮皮話拆黎睇下~


哦~


是綠色心心!CUTE!


最後一件是五色鉛子筆+鉛芯筆~

另有粉藍色的,我當然選了粉紅色啦~


最後大合照!
註:左邊第一隻熊本熊陶瓷公仔是我的珍藏!


再貼多2張皮皮的照片,阿皮實在太跳跳紮,前幾日跳樓級P親咬到自己個嘴唇流血 (;^_^A


佢好like個波點小包~


尋日帶左皮皮去添馬公園玩,曬燒豬(o^^o)
我都中意個波點小包,入要放了八達通、紙巾和潤唇膏,好方便!


每件精品都係幾十蚊,唔算貴,小圓包和毛毛錢包有幾款架!大家去「些粉」look look 啦~

仲有個小心得,要買趁手!因為Kumamon精品好受歡迎架!




沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails