☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2014年7月16日星期三

[送5份禮品!] 底霜X高度防曬新寵@ ettusais 高效防曬系列

天氣好好呀!我又來分享防曬產品了~!

夏日的日子當然要寫多點防曬的分享文啦~~~

大家覺得一支好的防曬,要配備什麼條件呢?

小的認為,當然要防到紫外線、UVA、UVB係最好!最怕曬到黑蚊蚊,好怕斑斑會跑出來...

另外,我好怕防曬黏笠笠的,仲有好怕成陣防曬的化學味><

搞到周身都唔自在,又難洗!(嬲)

究竟係咪所有防曬都係有陣味?又痴笠笠的呢???


今次試用的是ettusais最新推出的高效防曬系列,令我對防曬產品完全改觀~!!!

原來一支質素好的防曬,除高效阻擋陽光的侵害外,質地仲要係好.清.爽!!!

夏天最重要係((((爽))))丫嘛~~~~

已經流滿汗,怎也不想皮膚有負擔吧~

左:ettusais高效防曬噴霧 SPF50+ PA++++ $170/70g
右:ettusais高效防曬底霜 SPF50+PA++++ $160/35g


先說塗面的先~
ettusais高效防曬底霜 SPF50+PA++++ $160/35g

這支防曬底霜是我的新寵!

它有日本最高防曬系數:SPF50+PA++++,其微細防曬配方,形成超強力防曬保護膜。幾強既紫外線都能全方位徹底隔絕,令UV無隙可乘~~~完全不怕曬黑或出色斑了!


質地是輕薄清爽的啫喱質感~
每以用一粒豆子大小已足夠全面塗~~~


推開是薄薄的乳霜狀,能順滑塗抺,帶來啞緻效果,能均勻膚色,有調色功效。


塗上面也簡單快捷,用手指推開即可,塗後皮膚好像打了soft一樣~~~


之後不論再上濕粉或撲上乾粉,質感都很平滑易上粉!

另外它有控油、防皮脂、防汗的持久妝效,在上班的日子,到中午時份都能保持皮膚乾爽不油膩,就算假日往街外走,也能減少溶妝或浮粉的機會,控油做得很不錯~

還有ettusais高效防曬底霜 SPF50+PA++++是無香料、經敏感測試,不易形成暗瘡粉刺~!始終ettusais是針對暗瘡肌起家的品牌~

我最中意,佢一D都唔笠呀!!!

夏天有一支能高效防曬、又控油、又唔笠的防曬底霜真是超好的!

所以有了它我放棄了其他的防曬底霜了。。。

實在太好用了!




另一支:ettusais高效防曬噴霧 SPF50+ PA++++ $170/70g

這瓶是噴霧來,可直接噴在頭髮及身體上,非常快捷方便!


同樣地,ettusais高效防曬噴霧持有日本最高防曬系數SPF50+ PA++++,無論去邊玩,都可以用得上!



每次使用,只要輕搖瓶子,便可直接噴在身體上!

噴嘴的設計是360度,輕按即可,簡單易用~

它有微微的玫瑰香味,感覺都幾舒服~同埋噴在身體真的一點黏笠的情況都沒有,是超清爽的!又沒有白色微粒,全透明的~

我愛它能防汗防體味,防曬唔怕臭崩崩,揉合滋潤玫瑰精華GL成分,能保濕滋潤;

無色素,通過敏感測試,就算噴在背部,都唔怕長粒粒~~


我用過很多塗身體的防曬乳,始終不及噴霧的快捷方便,尤其頸背位是很多人也忽略的地方,現在只要自己反手噴就可以做到全方位防曬,唔洗塗咁耐~另外它很易清洗,唔洗沖涼沖咁耐,幾方便!


我再長氣說多遍,不論晴天陰天,或全天躲在家,都要塗好防曬~因為紫外線無孔不入架!

紫外線會加速皮膚老化,破壞骨膠原,形成皺紋、色斑、缺水、鬆弛等衰老肌膚,所以想美白、想後生D、靚D,就要先防曬!



我好喜歡這對ettusais最新推出的高效防曬系列!難得高度防曬又通透性高~

今次品牌會向我blog 的粉絲送出5套夏日set比大家,包括高效防曬底霜 SPF50+PA++++ 試用裝及 summer tote bag一大個!等大家可以拎去沙灘玩都得!



玩法好簡單!

1. 首先Like Daidai & pipi 的快樂魔法 FB page (https://www.facebook.com/daidaipipi)
2. Like ettusas Hong Kong FB (https://www.facebook.com/ettusaisHongKong)
3. Like & Share(選地球/Public) 呢個post(https://www.facebook.com/daidaipipi/photos/a.260962740717684.1073741829.260191390794819/346165298864094/?type=1&theater
4. 留言: 我想要 ettusais高效防曬系列


咁就完成!

名額5名,截止日期到7月25日。

得奬者及領獎方法將於Daidai & pipi 的快樂魔法 FB page 公告,大家快來參加啦!





本專頁將保留任何爭議最終決定權。



試用產品及產品說明由ettusais 提供。





關於daidai & pipi
博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  88db

媽媽專欄:









沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails