☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2014年6月8日星期日

[皮皮] Disney Channel HK 十周年啦~~~

終於可以寫關於皮皮的文章啦!

阿皮豬呢排又肥左少少~

同埋又叻左少少!

可能快要學期尾了~要升做K.2仔了~

佢好識表達自己所想,有時佢諗既野我都諗唔到!!

小朋友既創意係唔可以睇小架!


今日係想先分享「Disney Channel HK 十周年」這件開心事!

上個星期收到個速遞件好突然和驚喜!

速遞阿哥拎左個大箱比我~

我話:「嘩!咁大盒,咩黎架?我驚搬唔郁wor.....」

速遞阿哥好好人,佢話:「嗱~幫你拎入去(我個位)又點話!」佢仲幫我拆個大箱!




 一打個,盒中有盒,我見到米奇頭,已經開心到癲左!(工作太沉悶要找刺激><)

睇下塊牌仔,原來係送比皮皮!


皮皮你就開心啦~

 Disney Channel HK 為你送上 「Disney Channel 香港.奇妙十年.伴你同行」的禮物!

你睇皮皮笑得幾開心~!~!


原來Disney Channel 已經十周年了!

如果你好喜歡Disney Channel ,大家不妨透過相片、繪畫、手工藝或影片等任何形式分享對Disney Channel 的深刻回憶~

於2014年5 月9日至10月31日期間透過Disney Channel Facebook 登入及分享,所有參加「My Disney Channel Moment」的參加者即可獲得10周年限量版文件夾!

觀眾更有機會得到每月不同的豐富獎品!好多10周年限量禮品、精選DVD套裝等等Fans 一定好LIKE!

快D來Disney Channel Facebook 睇下啦~~~
https://www.facebook.com/DisneyChannelHK




 而皮皮已經首先得到Disney Channel HK 10周年限量版Cusion~~~

真係好靚呀!

皮皮好中意~

仲話軟淋淋好舒服~~~


 背面有Disney Channel 既大LOGO~

質地好唔錯架!


 皮皮仔細的研究著有咩卡通人物~~


 公關姐姐們太有愛~

另外選了皮皮喜歡的MCQUEEN書包比佢~

皮皮又笑得好開心啦~!~!




 皮皮研究緊邊格可以放什麼,但原來格格都是放玩具>O<



 之後在家都 孭實唔放,好中意呢~~~


 攬住兩份禮物大合照@O@


很感謝Disney Channel HK的禮品,皮皮好喜歡~

另有一件事仲開心興奮既...

就是我們家一向都沒有Disney Channel這節目台架!

但爸爸已跟寛頻網絡簽約,今個月尾開始,我地會有Disney Channel 睇呀!!!

嘩~~~超開心!

多謝爸爸!

爸爸話既然皮皮中意看Disney Channel ,所以加少少錢裝呢個台都唔錯丫~~

YEAH!

到時我地再分享對Disney Channel 的開心回憶啦!



相關BLOG :
【星球大戰日May the 4th be with you】X Disney Channel 10週年隆重巨獻!
http://daidaipipi.blogspot.hk/2014/05/may-4th-be-with-youx-disney-channel-10.html



Disney Channel Facebook
https://www.facebook.com/DisneyChannelHK





關於daidai & pipi
博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  88db

媽媽專欄:

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails