☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2014年6月10日星期二

[皮皮] 瞓覺唔怕冷親個肥豬肚了@ CCK Cotton Candy Sleeping Bag



YEAH~

又來到皮皮的環節~

媽媽近來忙透了,有很多文章未交...><先寫有關皮皮的文章,因為會開心一點的!

而家每逢叫皮皮笑,佢都整個好牽強的笑容比你=_=

叫佢望鏡頭影張相啦~佢就望果一秒,跟住又繼續玩佢中意既野=_=


今日,佢話要拆爛部迷你扭蛋機,要將佢變成機械人,唔知成唔成功呢???


言歸正傳,今日想向各位媽媽分享D好實用既野~~~

上個月底返返下工又收件,今次份件好靚!桃紅X白色波波!平時只係收公文袋,桃紅波波件明顯開心好多!


返屋企拆開~~

雖然係桃紅色,但是送比皮皮的~~~


皮皮收親禮物都好開心^^

HIGH左!


知唔知咩黎?


係Cotton Candy Kids 出品的皇牌睡袋呀!

包裝好靚~

個波點透明袋除了用來入好睡袋外,仲可以拎出街,我諗起小時那個琴書袋~



睡袋有4個size 選擇,由初生BB到12歲既小朋友都啱用~


而且仲有3款厚度和質地選~
還有顏色選擇~
當我知道可選寶寶睡袋時我選了很久(汗)
我有選擇困難的。


但最後都選了一個最切合皮皮需要的睡袋~


先給大家看睡袋的細節~
皮皮的睡袋是大碼的。
適合3-6歲,90-120CM高的小朋友穿~


質地我選了棉料(另有毛巾料);

厚度就選了標準600號間棉,適合16至22度室溫使用,無論在冬天的室溫或夏天開冷氣來睡覺都很合用。

顏色本來想找粉黃色(因為皮皮中意黃色架!),但原來600號間棉沒黃色,只有毛巾料才有。。。

但這粉綠都好靚,隻顏色好舒服,仲可以claim down 皮皮睡前的hyper 情緒,成晚都瞓好D!


我好中意拉錬既設計!
第一:好好拉!唔打click

第二:拉鍊領口位有塊布仔係收藏拉鍊,等小朋友冇咁易自己拉開拉鍊,好安全!
我之前在百貨公司自購的睡袋,個拉鍊好易拉開,皮皮會半夜自己拉開除去睡袋,到第二朝先發現=-=冷親就慘啦。。。

第三:拉鍊的長度約睡袋的五分四長度,即腳仔位係穿入去既,唔洗左扣右扣,總之一穿就可以拉拉鍊,好方便!


另外袖子位亦是媽媽覺很做得好好的地方!

這袖子有少少闊,可包膞頭同少少手臂仔,個「格甩底」位都好包,唔怕冷親個膞頭仔~

因為我之前自購的背心睡袋個「格甩底」好闊,硬係驚住會攝親個人仔+_+



腳仔位中間位就有三粒啪鈕,方便小朋友自己去厠所,好似裙仔咁拿高就得,唔洗除哂成個睡袋,好方便!

而細BB就可以方便媽咪換片片,唔怕又著又除冷親~


內裡的間棉車線好好,質地好軟棉棉,好舒服架!


整個睡袋的樣子就這樣了~
我覺得個Size 幾合身,唔會太鬆太緊,皮皮是個小胖子都合穿~~!


同埋清洗好方便,我就咁掉落洗衣機洗,洗了幾次都沒變形或走線,質地和質量都唔錯唔錯~~~!


阿皮豬好怕熱,一定要開冷氣瞓覺,而家日日都30度既天氣更加唔開冷氣唔掂,真係熱到瞓唔著=_=

平時佢都唔多中意「擒」被-_-#


仲要露出對豬肶
又唔肯著長袖衫褲-_-#

我每晚都會宅醒幫皮皮「擒」返張被,阿媽心態成日驚個仔冷親><

有時阿皮半夜會搵被同BB(佢對鬆弛熊毛毛公仔,由細到大都攬住瞓),比佢叫醒都係冇覺好瞓+_+



不過換左用睡袋瞓覺皮皮好好似好瞓左~

可能有安全感吧!

而且夾棉的質地真是好舒服~


領口位包很高又唔怕冷親條氣管~


而且包住膊頭唔怕凍親

個睡袋夠闊要轉身打筋斗瞓都冇問題~



皮皮有時瞓瞓下會笑,唔知發咩夢咁開心?

有時又會發開口夢去XX公園玩~仲話要坐火車!

Sweet Dream Baby~


現時的皮皮仍在好努力學習中,我對個仔要求唔大,只係好簡單開開心心咁學習和成長便可以。。。

當然要有健康身體啦!

唔好咁容易病就好了。。。


最後謝謝Cotton Candy Kids 既Maggie EE送呢份禮物比皮皮~

皮皮好瞓=媽媽好瞓;皮皮唔會冷親=媽媽好放心!

真心覺得個被袋好實用!

我先至打篇咁長既Blog架!


遲下有朋友生BB,都可以送呢個睡袋比BB wor~~~
實一定啱用啦~!



皇牌睡袋於各Cotton Candy Kids 分店有售。

Online Shop: http://shop.cottoncandykids.net/products/sleeping-bag



試用產品提供:Cotton Candy Kids



沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails