☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2014年6月30日星期一

[皮皮] bossini Disney Classic Collection Art Jam Blogger Gathering



 bossini Disney Classic聯乘系列 於今年暑假7月11日開始推出!

這天皮皮全家總動員一齊先為這事慶祝!謝謝公關邀請,星期六的下午我們與各blogger 和小朋友一齊參加bossini Disney Classic Collection Art Jam Blogger Gathering!


我和皮皮都率先穿上快將推出的Donald Duck 親子Tee ,爸爸就穿上前幾個月推出的Mickey Tee~

今次既bossini Disney Classic聯乘系列 只有女裝、男童與女童裝,所以爸爸冇Donald Tee 著,比媽咪同仔仔搶哂鏡!



今日既活動係Art Jam 呀!

我們會在布袋上畫上喜歡的迪士尼人物~!





而家叫阿皮豬笑,佢就會整咁既怪模樣(((o(*゚▽゚*)o)))


醜樣有醜樣既可愛(偷笑)(*^o^*)


畫室既導師姐姐教左我地一些繪畫按巧後,我地就開始畫畫啦~


幾認真!


正!



另一方面,皮皮堅持唔畫,我都知佢係冇畫畫既天份,所以唔逼佢~


睇下其他小朋友玩都好丫~


爸爸話佢中學時美術攞E~ (勁!咁都拎到!)
唔怪得皮皮對畫畫冇興趣,遺傳的。。。


爸爸E級杰作~


邊個畫得靚d 先?

皮皮居然話爸爸幅chip and dale 靚D!

我唔信=_=

然後我放兩幅畫在Instagram ...

點知!都係chip and dale 多D like!

藝術既野你識條?咩~

講呢D~


阿皮皮,個PP係唔會停架,襯爸爸媽媽畫畫期間,佢周圍搵野玩☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆


佢真係好似Donald 咁百厭!



班小朋友好快就畫完,所以班人仔自組gathering!


成班小朋友一齊玩好開心呀!



阿皮仲走出畫室扮怪獸,好high~




Look of pipi:
Donald Print Tee $100
Donald Shorts $150


最後一齊拎住自己既作品大合照!
大人小朋友都玩得好開心~~~(^O^)


在Art Jam活動之前,bossini 先為我們寄上一本大書!


這大書是個盒子來,印上各個迪士尼人物,睇見都開心~~入面就放有 bossini Disney Classic聯乘系列衣服~~~



女裝:Donald Tunic $150


男童:
Donald Print Tee $100
Donald Shorts $150

2套Donald都好靚呀!皮皮和媽媽我都好中意~~~


另外除左Donald外,仲有好多迪士尼明星架! 

女裝方面我推介白雪公主和小鹿斑比~~



男童的好有趣!小男孩一定好喜歡,小木偶(左上一)那件好得意~~~


女孩子當然喜歡公主啦,各公主都出場,加上粉紅色,女仔著左一定成個公主咁靚~~~


bossini Disney Classic聯乘系列發售日期:7月11日

想看更多靚衫請到bossini facebook:
www.facebook.com/bossini.group

網上商店:
www.bossini.com




沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails