☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2014年5月13日星期二

好勇敢!皮皮(半)成功挑戰沙灘啦~~~


5月
雙職媽媽比之前更加忙
不過也想多點記錄皮皮成長的事。


皮皮第一次到沙灘,是大約六、七個月的事。

皮皮從BB時期開始,已經十分害怕沙灘。

好多人覺得,沙灘之嘛,洗乜驚,仲好好玩添!好多小朋友都愛到沙灘~

初頭我都這樣想

但當我一天比一天了解皮皮後

我會更加明白皮皮的感受

皮皮真係好唔中意污糟、好唔中意刺到皮膚、好怕大海的感覺。

我在想皮皮是天生已經有感覺系統障礙?

我唔肯定,因為冇去check

但我知道,有些事唔可以逼

就由皮皮從成長中克服啦!我相信成長會衝破一切!

今年好驚沙灘,下年又去試下啦!



每年夏天,我們都會到愉景灣沙灘走一轉,所以皮皮每年都在這沙灘挑戰!

今年皮皮3歲5個月來這裡,已經是第四次到這沙灘了!

之前每一年都敗走

今年意想不到的有新突破!

愉景灣沙灘的盡頭有個兒童遊樂場(簡稱:公園)

皮皮係好中意玩公園,好中意爬鋼架的!

初頭我地諗住經沙灘行到盡頭

但唔成功

皮皮好驚沙

夾到我實一實

行行下皮皮發現居然沙灘旁係有石屎路架!

佢當然走去行平地啦~

行到尾便是公園了~!


去到公園,還是要走一段沙灘路才上到鋼架~

我們鼓勵皮皮自己走沙灘

氹下氹下,又行到wor!

雖然著住鞋,但已經在媽媽心中做得不錯了!


然後他爬到上架,就開懷大笑!

好像鬆口氣似的!

起初不願脫鞋子玩,因為架上好多沙、、、

又氹下氹下,自己肯除鞋

皮皮最需要的,是爸媽的鼓勵!


上到架!有得玩!重獲自由啦~

而且玩著玩著,也忘記周圍也有沙粒,忘記沙刺皮膚的感覺!玩得好開心、忘哂形~


由左邊的架,爬到右邊的梯,來來回回,都唔知玩左幾多次~

皮皮初頭果幾步都好驚

好驚自己跌落沙度...

但爬多幾轉就熟左

放膽自己行!

我好想去扶皮皮

但忍著手~

就由他自己玩啦!!!




其實爬上爬落,離地都幾高,而且有好多大過佢既小朋友一齊玩~

皮皮願意在沙灘上的公園玩

已經好大突破

比從前的他有進步,勇敢多了~~~







不過玩咁耐

都係sir左一次滑梯咋~~~

因為個滑梯一sir落去

就係沙!

我氹左皮皮超耐,當中也氹佢走...

皮皮玩到唔捨得走><

最終都有sir到個滑梯!

但冇跌落沙、、、

好彩媽咪接住丫嘛~~~

哈哈哈!


最後呢張相...

經典了!

年年都喊到好淒涼

今年3歲5個月的他終於冇喊啦!!!

好叻叻呀!

皮皮(半)成功挑戰沙灘啦~~~

另外個一半,就再大個仔D既時候再挑戰啦!

今天的他在媽媽心中是個大進步!

我已經好開心的了~~~




關於daidai & pipi
博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  88db

媽媽專欄:



沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails