☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2014年5月8日星期四

4.20 我們的結緍六周年



 4.20 我們的結緍六周年

今年由daidai媽咪安排到了Auberge Discovery Bay Hong Kong 香港愉景灣酒店食Dinner Buffet~

好像幾年都忙都沒時間寫BLOG記下我們的結緍周年><我而家打字越來越快的了,所以無論什麼開心事,都希望快速一點記錄下來啦~~~


來到香港愉景灣酒店,第一時間去三角形教堂行返轉先~
呢度真係好靚呀!
在這裡舉辦婚禮一定很浪漫~
不過已經沒我的事了...



 在這裡閒遊大約半小時,都不停見有馬車出入,馬車是可以租的~


 皮皮見到馬馬好開心,佢好中意動物的,所以不停追著馬車行~~!


皮皮又奔走啦!我追佢唔切啦~~~





這裡對著個無敵大海景,真係好正!
本來我想Book埋在酒店住一晚,但皮爸話慳D><


 碼頭~


 阿皮唔知講乜???



 之後皮皮發現這裡有好多大鋼球,我發現佢都幾中意打鼓,見到有得拍既物件就走埋去打拍子?!?!!!!



 草邊的鋼球都唔放過!!!


 看出去的是愉景灣北廣場,下次想來這裡逛逛~


 晚上我們在酒店吃Buffet~ 大堂的裝飾好靚,海洋風的!


 在4.20當日碰巧復活節,Buffet的主題離不開Easter~兔子和小雞造型的甜品好可愛!!



 Buffet的價格不算貴,我那天是復活節正日價錢($438 +10% )叫最高,平日都是三百多元,都抵食架!

冷盤有大蝦、龍蝦仔、青口等等,沒有生蠔的,熱盤一般,甜品則造型可愛!小朋友吃得開心!!!~



當日掛住吃又掛住湊仔都沒拍太多食物照片了~

如果下次再來吃我才寫個詳細的食評啦!


六周年快樂!




關於daidai & pipi
博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  88db

媽媽專欄:



沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails