☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2014年4月16日星期三

2014復活節 - 皮皮暴走@青衣城非常迷宮~

剛收到公司消息,復活節打後,工作量會大增,意味著...雙職媽媽又要開OT的日子><好苦啊!!!

我寧願lunch time唔食飯,都唔想開OT,比我早D回家同皮皮玩,教皮皮學習,親子多點可以嗎?

不過世界好殘酷><


趁住復活假前,寫多點我想分享的博文...

星期六皮皮上完訓練班,我地就去青衣城食丼丼屋!丼丼屋好啱我地成家人食,食來食去都係果2個丼,但都唔厭><

青衣城而家有個復活節主題「意想不到"星星"相識小小藝術家」~係由2個只有7歲大嘅小妹妹Sofia同埋Clarabel創作的「非常迷官」,入面放咗35隻復活蛋比大家努力找找~!




皮皮一來到這個迷宮非常興奮!不停走走走,我追佢唔切喇><


皮皮話這裡好多怪獸偷蛋,佢好中意偷蛋龍,又將自己代入左偷蛋龍角色,不時扮恐龍,是個大傻瓜~!



可惜今天沒帶相機,只有用ip5s拍照,追不到焦,拍不到皮皮的趣怪表情><



其實個迷宮唔係好大,大人可以一目了然,小朋友(皮皮高度)就看不到外面世界,所以好刺激!



皮爸仲同皮皮玩捉迷藏,玩得好開心,不停大笑,這個怪獸迷宮,給孩子好多歡樂~!



迷宮旁有個創作夢工「牆」,比小朋友畫復活蛋~

當日職員說這是個活動,為「星級小藝術家」大招募,被選出的2位小朋友青衣城會為佢哋出版個人原創作品繪本故事書,係就勁啦!


皮皮平時都唔like畫畫,但果日居然主動話要畫畫,自己一個入去畫區都肯,咩構造架?


睇佢個款,係亂咁畫,但好enjoy喎,怎麼這麼搞笑???


抽象派???


最後同埋幅畫合照,藝術呢家野,你唔明架喇...(哈哈哈)


在場有小畫家Sofia和Clarabel的簡介和畫作,可以去看看呀~!


黎緊復活節好期待呀!我已經計劃好活動,希望日日都好天氣啦~!~!





關於daidai & pipi
博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  88db

媽媽專欄:

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails