☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2014年1月20日星期一

鬆弛熊。十周年。揮春。床單。小物。全分享

哈囉!鬆弛熊的事又來了!請多多給力><因為今集有超多鬆弛熊的小物儲埋儲埋一次過分享!

鬆弛熊十周年!
非常大件事!
因為十周年的周邊產品太美太可愛了,又太多,怎可全入手?(已經好敗家,苦惱)


首先有一雙鬆熊和奶熊的TOMICA車仔,超爆可愛,近年因為皮皮關係喜歡了TOMICA車仔,而且TOMICA車仔不停出特別版,我喜歡一對對的,當然要儲夠一對車車啦~~~!!!


農歷新年快到,今年是馬年,十周年的鬆弛熊也來湊湊熱鬧,推出揮春和賀年吊飾,超級可愛!有很多款的,但想起家中地方有限,加上完全沒人來我家拜年的,所以我只買了幾張揮春罷了......


逐款看下啦! 


送給皮仔的~


「燕窩煲粥」是新的祝賀詞??!!>_<


這個騎馬仔的出入平安超得意呀!


立體的吊飾,有福字,靚靚〜



本來都不打算買利是封,家已超爆多,派足五年都得.....但見到鬆弛熊成隊兵太得意啦! 我。自。用! 只限派比皮皮仔同我的妹。。。。。


利是封背部都有公仔架!
係咪超靚呢〜?


頭先有冇留意揮春的背景,其實是我新買的十周年床單來啊!


舖出來大致是這樣子,我只用鬆弛熊的床鋪(笑)~


嘩!係咪好靚呢!睡在鬆弛熊的床會寧舍睡得香~!


十周年的迴轉木馬,超級無敵靚呀!


皇冠Look(^O^)


騎馬Look*\(^o^)/*


大被的底面,超多密密麻麻的鬆弛熊小兵\(^o^)/


靚到要在床上典!


個個鬆仔都唔同Look架!


枕袋也超美的,底面都有鬆仔,要定時反轉用才行^^


兩邊都靚呀!


皮皮客串><


做咩影我R腳指><hahahahahaaaaa


十周年的鬆仔,好多周邊產品出呀!
買牙膏送的碟~
就算煎隻蛋,我都要用這隻碟裝呀!


牙膏盒的包裝...


另外也買了這款,粉紅色太可愛了!


雜誌送的地毯,我不捨得舖地上,只有舖在皮皮的大玩具箱上裝飾下咋~


之前用的鬆弛熊Memo Pad都被我用清了,所以要買一本新的,閒時寫信給朋友仔,哈哈!


內裏的貼紙美得不捨得用啊...


靚靚的信紙,一共六款!


可愛的小鹿奶熊><


朋友送的八達通套,繩子可以拉的~


介紹一點點鬆仔的零仔,這款魚仔餅好香口,脆卜卜,好快就吃完一包,內裏的魚仔樣變了鬆弛熊個頭、鬆弛熊個身和雞仔LOOK,太搞笑><759買的。


這個百力滋包裝也可愛,普通餅乾條味,可以背後被貼上食物標籤,不太好看耶...


這個是草苺味脆脆,還沒有吃,不知好吃否,但看到鬆弛熊的零食就想買了...(笑)



 這個是小袋子,可以放到一部iphone,在零食店抽獎得到的。


兩隻鬆仔小兵是皮爸在公仔機夾回來><送給我的!


今集分享就這樣啦!
近來都少去<熊仔主人>買鬆仔了,少了到荃灣,每次去到我都有眼光瞭亂症和選擇困難症...期待2014年鬆仔更多新搞作啦!



關於daidai & pipi
博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  88db

媽媽專欄:


1 則留言:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails