☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2014年1月26日星期日

行早巿! 送蛇迎馬.維園年宵



咳咳...
我好多年都沒行過年宵巿場了~~~
不過今年維園開鑼的第一天(140125)我成家人都早起身!
於是吃過早餐去維園行個早巿!
去到大約早上11時,
維園已經好熱鬧了~~!
人潮不算多
但攤檔的售貨員好落力叫賣!
差不多檔檔都引小朋友買野(汗...)
但都好開心~
因為第一次帶皮皮行年宵感受過年氣氛!


 小朋友至愛的波波~


 呢檔賣風車的,好有誠意!成個檔口都以氣球做裝飾的,仲有小丑落力推銷~!


每逢年宵必有的諷刺政治的創意產品出售,「廁紙一狼」原來是卷真廁紙,可以用架! 
價錢好易記:$69.8/3卷@@


 今年有好多LINE公仔同草泥馬公仔賣!


 年輕人好出力!


 一路行一路好多新奇自家創產品賣,好多都好有趣架!


呢支「萬能雞汁」勁搞笑>O<
阿哥仔又好好人比我影相~~~


 乾貨真是好有趣,但濕貨都好好睇~
大吉大利!大大盆吉等你拎返屋企!


 桃花未開哂,呢幾日好好天,應該初一都開燦爛~


 全場好多蝴蝶蘭,全部都好靚,唔識擇呀...


 種到一排排的,好靚呀!


 粉紅粉黃色的蝴蝶蘭都有,超靚~~~


 傳統既紫紅色都好靚~


 好多水仙呀!慢慢你'簡'~~~


 五代同堂~~~


真的沒騙你,很多攤檔的哥哥姐姐都集中攻擊小朋友的...
檔檔都問皮皮:「小朋友,得唔得意呀?你中意邊個呀?叫爸爸媽媽買比你啦~~~」
媽媽在旁唔知係咪太陽太猛,我看到有點頭暈...
幸好皮皮懂得擰頭!
哈哈~否則荷包清光!


最後買左隻恐龍!
型!
年年都係貓仔狗仔...
今年終於有新野!
恐龍!
型!


 行左差不多兩小時,好快行完,因為皮皮嚷著肚仔餓~你猜他吃什麼?


是LADUREE Macaron呀!
超識食的人仔...
不過我都好中意食~~~
成日忍唔住買...
係好貴
$25一粒架!
但見到皮皮食得咁開心
我都心都甜哂了!


我屋企樓下都有花巿,
好想去看看~
或者買少少鮮花回家
雖然沒人來拜年
但都裝飾一下
跟皮皮一同感受過年氣氛啦!





關於daidai & pipi
博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  88db

媽媽專欄:

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails