☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2014年1月21日星期二

小小敗@ 759 Kawaii Land




有日經過CWB,我攝時間去左759 Kawaiiland Shopping ar~~~

759零食店我常進貢不少,最近愛買它店子的冷藏食品,啱哂我這類<低B廚房>人士,因為都是即食食品,只要煎下烚下就有得食,簡簡單單又一餐,唔洗諗煮乜餸好...


說回759 Kawaiiland ,來到這裏會令女孩好瘋!

因為超多美妝和護膚產品售,護膚產品大部份都是日本牌子,而美妝產品有少少韓國品牌,例如好HIT的ETUDE HOUSE,比專門店便宜!

但就買得唔夠舒暢...因為所有化妝品都沒有試用/試色,來到都唔知簡咩色好...是這裏唯一一個缺點來...


眼影唇膏唇彩BB Cream......你想得出都有的!


另外有指甲裝飾閃粉,也有指甲貼的,都便宜~


好多眼線筆!


洗顏產品都好多選擇,貴極都是百多元~


防曬乳都多多選擇!


假睫毛太多你選了...


這裏有兩層的,所以貨架很多,都放滿貨品,花多眼亂~~~

面膜很多很震撼!


每次去日本我都買PUReSA的面膜,玫瑰花味很保濕的!這裏會員價只是$56.5咋~~~而且差不多齊哂所有「口味」~


染髮產品的包裝好可愛~


有好多B 女染髮劑~好得意!


沐浴產品~


洗、護髮產品...


太多太多,自己去看看,一定好驚喜!

如果有759會員咭,只要在759 Kawaiiland買滿50元就可以做會員,所有產品有會員價真是好便宜,還比莎莎卓悅平!


最後我買左少少野,只有三件~因為家裏太多,我忍得手!


特別想介紹這支有機玫瑰花TONER,因為我看non.no有介紹~保濕力很強的!還沒有開來用,包裝是不是很美?用過後才送上報告啦!


759 Kawaiiland
地址: 銅鑼灣駱克道476號合宜大廈地下及1樓
營業時間: 10:00am ~ 11:00pm
查詢電話:3669 6855



關於daidai & pipi
博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  88db

媽媽專欄:

1 則留言:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails