☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2014年12月31日星期三

2014"dai"事回顧






年頭忙到年尾

2014仍然超忙

我會繼續努力

做好我幾個身分

捱得多身體反而好左

阿皮叻左又健康左

就係咁啦!

最緊要健康開心!




2015繼續錫哂皮皮你啦!







關於daidai & pipi
博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  88db

媽媽專欄:

哎呦,不錯哦!



2014最後一post!

小妹支持周董足足14年,由讀書聽到出黎做野到結婚生仔,正如我老公話齋,由「可愛女人」,變到「可愛阿嬸」-_-# 

買了周董第12 張專輯 #哎呦,不錯哦!  十分好聽!真屌!連阿皮都話我:「媽咪你聽周杰倫。。。」跟住一齊唱 #鞋子特大號 「嘰哩咕嚕 嘰哩咕嚕。。。。。」哈哈哈。。。

有人鄙視緊我地^_^(≧∇≦)

邊個話媽咪唔可以中意偶像???

#算什麼男人
#聽爸爸的話
#手寫的從前
#周杰倫
#周董
#jaychou




關於daidai & pipi
博客:
Beauty Exchange .  she.com . elle . WeShare . ubeauty .  88db

媽媽專欄:

長長直髮的日、夜修護@ Essential護髮系列

先說我的長髮小故事~~~
我的長髮已留到腰中間位置了。。。
好想剪。好想剪。。。
但是男孩子還是喜歡女孩子長頭髮!!!

一天我跟皮皮說:「我好想剪短我的頭髮啊!」
皮皮說:「唔好啦~我中意你長頭髮!」
我說:「我的頭髮好長了。。」
皮皮說:「長頭髮仲靚啦~~~」
(註:皮皮,我的四歳小男生)

就這樣,加擠不出時間,我還是沒有剪髮。。。


Keep住長髮都有難度的,尤其在冬天容易造成乾燥、蓬鬆及飛散問題。。。

Essential 有一系列的護髮產品,可以幫頭髮修復損傷,我晚晚洗髮也每晚以電風筒吹頭,頭髮嚴重受損,非常乾燥、蓬鬆及飛散,今次便試用一下這些產品!

左:Essential瞬滑抗熱美髮水(免沖洗)
中:Essential保濕修護乳霜(免沖洗)
右:Essential水漾防毛燥護髮膜



首先談談日常早、晚使用的免沖洗護髮產品~
早:瞬滑抗熱美髮水(免沖洗)(左)
晚:保濕修護乳霜(免沖洗)(右)


早:瞬滑抗熱美髮水(免沖洗)

這瓶很適合每朝起床頭髮如亂草的sis(如我)~

剛才說過我是習慣晚上洗頭的,但第二朝訓醒頭髮很乾旱,又趕出門,頭髮打哂結好難梳啊~

所以每天早上梳理頭髮前我會使用蘊含「髮絲瞬滑抗熱配方」的美髮水,我會簡單噴幾噴,主要噴髮尾位置,能即時提升髮絲水份,加強保濕,減少打結,變得順滑易梳,唔會飛起哂!



質地是水狀,噴出的噴霧能平均分配,輕輕噴幾噴便能灑滿全頭,非常簡單方便!


瞬滑抗熱美髮水能迅速形成保護膜,有效防禦風筒及其他造型工具的高溫熱力傷害,另外強行梳開打結髮絲會損害髮絲角質層,讓受損情況更加嚴重,所以每天早上也要用這瓶為頭髮作好保護~




用後頭髮減少毛燥,平服好多!而且特別順直~~~
當中有陣陣花果香氣,頭髮香香的,心情也愉快起來!


晚上使用:保濕修護乳霜 (免沖洗) HK$62.9 / 100ml

這瓶尤如頭髮的Sleeping Mask!皮膚要塗好護膚品才睡,頭髮亦一樣~

睡眠時間就是護髮的黃金期,保濕修護乳霜蘊含「高效鎖水配方」,於睡眠期間不停為髮絲注入水份,當中配方更能高效修復受損角質層,邊睡邊修護~


質地是乳霜狀,柔軟易推開,不黏笠,乾髮/濕髮使用也適合。


小妹習慣每晚洗頭,所以在以風筒吹頭前用這瓶保濕修護乳霜~

我想我的頭髮受損程度也頗嚴重,因為洗完頭打哂結。。。=-=

在吹頭前先把髮尾塗好保濕修護乳霜,塗時都很容易吸收,不會令頭髮加重負擔。

吹頭髮時明顯容易點把打結頭髮拉開,最後吹乾頭髮,頭髮看起來順滑好多,沒有打結了~

看看洗髮前和洗髮後的髮質,減少了枯燥感和飛散,頭髮變得平滑健康~
令我喜歡了這瓶保濕修護乳霜,晚晚都用它修護頭髮了!



最後一瓶:重點修護-水漾防毛燥護髮膜 $62.9 / 200g

剛才談到,頭髮天天也要用「日霜」/「晚霜」,所以一星期最少做一次深層滋潤MASK!




水漾防毛燥護髮膜蘊含「角質層重塑精華」 ,成分與健康髮絲原有的表層相近,能即時修補受損的角質層。

護髮膜特別加入「熱力抗禦修護成份」,能深入受損髮尾,修護受風筒或電髮夾熱力造成的傷害,讓秀髮持續柔滑~
3倍「MEA角質層滋養成份」、天然蜂蜜及乳木果,能高度滋潤保濕,深層修護至最易受損的髮尾。

野生玫瑰精華,為髮質層集中保濕,讓秀髮持續水潤。

每星期使用1次,可持續7天保持滋潤效果,讓秀髮持久順滑易打理。



質地是豐厚的乳霜狀,較為杰身,但塗在濕髮上十分吸收,能平均分佈在髮絲上,我就會敷在較受損的髮尾,敷在頭髮時嗅到好香甜的花果味~

沖洗也容易,而且非常滑,能把經常打結的髮絲解開~ 抺乾頭髮後再用梳子梳理能一梳梳到尾,修護能力很不錯啊!



來看看before 與after~未用水漾防毛燥護髮膜前頭髮真是毛燥無比。。。感覺好殘,飛起哂成日都覺得好凌亂。。。

洗後頭髮變得滋潤有彈性,摸上手都幾滑~

吹乾頭髮後看到髮尾的開叉也能修復起來,減退毛燥感,一星期一次,keep住頭髮柔軟光澤,而且最like頭髮少了打結,保濕力蠻強啊!


早後送上長髮圖片一張~真係未試過咁長。。。

http://web.kao.com/hk/essential/product_hairpack.html


試用產品及產品說明由品牌提供。





好與雷小物 @ 759 kawaiiland



時光倒流一下近幾個月在759 kawaiiland買到的小物,有好有唔好,勝在唔貴,買得開心!


首先我最最最中意,是這瓶「明色美顏水」!復古包裝,玻璃瓶盛載著,得80ml,細細支,集中修毛孔都不錯用的!




美顏水質地如清水般,但就有酒精味都幾強,如果酒精敏感既朋友就免了。。。

雖然我是乾性皮膚,這瓶主要給油性皮膚用,但我也好喜歡,因為清潔度和袪角質很好,抺後皮膚好乾淨!而且修毛孔好好呀!用了它T 字位好少出暗瘡,有少少涼涼地既感覺,夏天用來控油也好,減少浮粉嘛~



玻璃瓶子很可愛,得80ML,慳住用在T-ZONE都OK用好耐。。。



第二瓶是髮尾油,超好用!十分推薦!

確實個名唔清楚,但有個別名叫「千頌伊髮尾油」,全智賢在「星星」用過,所以好HIT!

價錢幾十蚊,759Kawaiiland折左50幾蚊咋@@




質地是有少少厚的油狀,但塗上頭髮上是超吸收的,而且味道很好,清淡的香,好舒服~


濕髮或乾髮用都可以,每次大約泵2-3下,一些都唔笠,本來很毛燥的頭髮,塗後變得順滑,減少開叉,頭髮變得輕盈,又有光澤,是女神的長髮!

不知大家用過摩洛哥護髮油?那支真是好好用,但好貴。。。我覺得這瓶「千頌伊」髮尾油的效果亦相同,但便宜十倍!

用過這瓶,之後再試用過港牌及日牌出的護髮油,都不及這支韓國出的好,而家用了一大半,好想再入貨!

韓國唇膏,名字忘了,沒記下,純粹覺得包裝可愛,又想買支鮮色唇膏所以買了,價錢好像30多元。


但打開,原來不是鮮色唇膏,塗上唇就如潤唇膏一樣,超級淡粉紅色,冇料到,被騙了。

759 Kawaiiland有樣壞處就是唇膏、甲油沒有試色samples,很易中伏。




另一天又買了一堆小物~

我蠻喜歡面膜可以單片買,次次都唔同口味,試多幾款,就算唔好用都係試一片啫~


這瓶是沐浴露,包裝好靚呀!但唔好用,似洗潔精質地,透明的,用很皮膚很乾,會身痕。


「癒?美」面膜有幾款,買哂來試下,用哂3片啦!全都喜歡~



一包內是分開眼膜和面膜的,可以先敷眼,後敷面,懶的話打孖敷都得!


Eye mask 夠大片又夠薄,非常多精華又貼面,都幾保濕架!

另外face mask可以敷埋頸,非常全面,三片都唔記得係咩功效,買一片來試試都幾好玩!


另外買了4包可愛面膜!對呢~是面膜!得個圓型,重點敷在想敷的位置,包包都唔同味,但好甜~右下的朱古力冬甩樣真係有朱古力味,甜到爆炸,幾蚊包一包都有十塊八塊都抵玩,護膚作用就真係冇乜,叫做得意下啦!


2014年12月30日星期二

[親子裝] 潮媽型仔LOOK @ SKECHERS韓國人氣D'Lites 運動鞋



首先送上傻瓜皮皮的搞笑相!
天氣凍冰冰,皮皮都走去玩水,又要驚。。。又要玩。。。仲跑得好快~~~ 好好笑^^


謝謝SKECHERS在聖誕假期前為我和皮皮送上SKECHERS韓國人氣D'Lites 運動鞋 !

我的是D'Lites Golden Panda,皮皮那對是D'Lites Extreme 系列~~!

收到對鞋覺得好型呀!

晚上拿回家皮皮立即試穿~~~

個傻瓜豬好中意,仲話第二日要著住返學比老師睇@@

但係第二日已經放聖誕假了~!

哈哈^^



 時常充滿活力既皮皮假期這天穿了D'Lites Extreme運動鞋 周圍去跑跑~

1。2。3。



 跳得好高呀!


 平時襯下tee和牛仔褲已經好型仔!


 哈哈~輪到媽媽我啦!

我自己好中意呢對D'Lites Golden Panda運動鞋 ,好韓feel呀!



粉紅冷衫和黑色短裙都是在新開的SPAO買的(blog link),襯埋對D'Lites Golden Panda真係超韓!韓國好多女仔都咁著架!



平時我地出街都係著波鞋多!

D'Lites比我地既感覺係寧舍舒服,行好耐都唔攰,對鞋夠闊,鞋墊又舒適~黑色這款特別有型,仲有少少金線點綴,非常百搭,男生女生都合穿~


親子裝拼埋一齊好Sweet呢!



發傻時間@@


我踢得好高架!


皮皮仲扮哂野講:「媽咪,我跑得好快架!」


D'Lites 有少少高度,著左即刻高一吋!

個傻瓜皮皮話:「媽咪,我長大左啦!我高左啦~你睇下,我唔洗蹬起腳趾洗手喇~」(≧∇≦)

註:平時皮皮係唔夠高在洗手盤洗手的=_=



而女裝這對也暗地裡高左^^拉高人的比例~~~

玩玩下,真係噴水出黎架!

阿囝真係跑得快過我-_-#


超級開心mode(≧∇≦)


大人款這對還有男裝,好想買埋比爸爸同我一齊著呀!
而小朋友這對男孩/女孩都合適,唔洗綁帶,有魔術貼,皮皮自己著鞋都OK架!


另一天好冷好冷啊~
下雨天穿這對D'Lites走都好穩~
皮皮識自己擔遮,唔洗媽媽,自己行,又大個左少少。。。




好天氣也穿D'Lites,一齊親子裝行下公園,好開心呀!




哈哈~

放假我地會更加friend!因為可以一齊著同款既SKECHERS波鞋嘛 ^^



https://www.facebook.com/skechers.hongkong
www.skechers.com.hk


試用產品及產品說明由品牌提供。




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails