☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2013年11月6日星期三

超美超可愛! ettusais 2013 冬日限定 BB 唇部精華~

當我在公司收到這套 ettusais 2013 冬日限定 BB 唇部精華套裝,即刻「嘩!」左一聲~!真係好靚呀~~就算是小物,女孩子看到漂亮的東西就會開心大叫,哈哈!


ettusais 的「 BB 嫩唇系列」,我都唔知用到第幾支了~!我好中意佢有少少甜甜地的味道,而且嫩唇方面真是好出色,我好少咀仔爆拆的,因為包包裏常常袋住一支 ettusais 唇部精華,不時拿出來補塗(我覺得我是食潤唇膏怪...><)~好快就用完一支~!

最好是我懶得塗唇膏,因為塗唇膏要照鏡,如果只淨塗 ettusais BB 唇部精華,咀仔己經很豐嫩有光彩,滋潤度十足,不塗唇膏都夠醒神啦!


ettusia X 可愛治癒系卡通 Cheburashka  極潤版唇部修護精華〔大耳查布限定〕  $135/ 10g


呢隻馬騮仔,雖然沒之前曾推出過的 Little Twins Star 咁出名,但佢真係好可愛,加上冷帽頸巾 look ,在冬天拿出來塗塗咀都感特別溫暖呀!


成支 BB 唇部精華包裝都好得意,底部就是馬騮仔個背面, 360 度都有公仔,非常 CUTE !

另外它有 “ 極保濕 ” 及 “ 極滋潤 ” 配方,包括透明質酸、蜜糖及甘油,就算你有個甩皮咀,都可以幫你軟化硬硬的死皮,加強小咀柔軟度!而且加入大量的 hyper gloss oil ,有效減化唇紋,令嘴唇漲卜卜,所以呢~不塗唇膏都夠靚靚啦!

還有防曬配方 SPF18, PA++ ,無論在室內或出街都啱用呢~


ettusia X 日本人氣服裝品牌 MERCURYDUO 唇部修護精華〔 MERCURYDUO 花漾限定〕
 $125/ 10g


粉紅色這支都很美,相信大部份女仔都會愛這支,碎花是沒法擋的!


當中有甘油、橘皮醣等這滋潤成份,為小唇不停的加水,長時間為嘴唇補充水份,很滋潤的!所以就沒有脫皮、粗糙的煩惱了!同樣有防曬配方 SPF18, PA++ ,真係幾時用都得!


這款質地比馬騮仔那支輕盈一點,但都相當滋潤,我很喜歡它的斜咀設計,當塗在嘴時角度剛剛好,容易控制,唔洗望鏡都ok架!


除了作為普通的潤唇膏用外,還可以當 lip gloss ,塗了唇膏太乾出紋也不要緊,可以嘗試下 on top 加這支唇部精華,即刻有 gloss 效果!

咀仔又滋潤又閃令令,透明感很高,好像啫哩糖,好想吃一口呀!


試用產品及產品說明由ettusais提供。

ettusais Faebook:


follow me on instagram:
search: daidaipipi

媽媽專欄:


1 則留言:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails