☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2013年8月23日星期五

[麥卡龍] Dessert time: McCafe Macarons! ❤


老麥每次推新食品,我都會第一時間買來試架!就好似麥樂飯、麥飯卷、九件雞(試d醬)... 仲有呢排的夏日甜品、飲品,巨蜂提子梳打好味!但柑桔綠茶好難飲囉〜

最近McCafe就出左Macarons!

嘩!呢個超想食!

因為我係超中意食甜野,仲要係老麥,好吸引wor~

「麥卡龍」(唔記得邊個爆呢個名,好似流既)單售$13,一盒5個$55,配McCafe飲品就加$8配一個,價錢都合理,比名牌的馬卡龍便宜一半有多,而且大件夾抵食,每個Macaron直徑有成5 CM,差不多成個手心咁大~食完好飽!

分別有五種口味,一食落口就估到味道:

芒果、綠茶、朱古力、Cappuccino、紅苺

可能我不是在麥記堂食,外賣回家放了一會兒雪櫃,一咬入口個皮唔脆既,又未至於淋,而中間的饀極似糖膠,真係好似咬緊舊膠咁,堅真好甜下...

而連隊五個係「溜」到想嘔,ur氣有「麥卡龍」味,但我是吃甜大的,所以我覺得幾好食,不過食過Laduree緊係覺得Laduree好食好多啦!

「麥卡龍」可以一試,貪得意都好,麥記野緊係要幫襯下啦!

全線McCafe有售。



(食左咁多年麥麥,今次第一次寫麥記食評,食完甜野心情好!其實我成日影低麥麥出品的包架,但冇時間寫囉...XD)


關於daidai & pipi
博客:
Blogspot
Yahoo
Beauty Exchange
ubeauty
she.com
88db
elle
MyBB.com.hk 

follow me on instagram:
search: daidaipipi

媽媽專欄:

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails