☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2013年8月10日星期六

2013 BB展!今年去學孕婦按摩呀!

睇返以前的Blog,原來今年是第四年去BB展了,我真是十分支持!也很高興連續四年都有贊助商免費相贈入場券!


今年應美素佳兒的邀請到BB展的,特別來學下孕婦按摩〜嘻嘻!(申利:我沒有大肚)不過學左冇壞,第時可以教下孕媽媽!


根據以往經驗,BB展都是超爆多人的,但因為有很多孕媽媽和推車仔BB,到這𥚃的爹地媽咪都好禮讓和守秩序的!


BB展有很多免費贈品取,各位入場時記住加$5買本coupon book呀!另外有些參展商換禮物要提供個人資料,所以一定要帶筆,如果有時間可以在家整定印有個人資料的lable,去到換東西就不用填表,省時省力!


今年好特別地,我帶埋皮皮和皮爸一齊來BB展呀!因為我地皮家是十分支持美素佳兒!今年Friso 個Booth 好大好靚,仲分左幾個唔同區域可參加不同活動。


自家農場的牛牛~~~


首先有親身體驗區可以試玩下個保衛蓋同入會送口水肩!



然後有專業營養咨詢區,可為寶寶和孕媽媽咨詢下註冊營養師或護士的意見,仲送懷孕食譜或育兒書呢!


第三個體驗是新手爸媽工作坊,比各位爹地媽咪學下孕婦按摩/寶寶按摩,好實用架〜學完仲送潮媽tote bag添!


第四個體驗是互動親子拍照站,一家人一齊影返張家庭照,之後製成筆筒留為紀念,好溫馨唷!



最後可以去到美素佳兒既Milk Bar 試飲,去BB展咁多次都未試過即場試飲奶,這個活動很創新,仲可以帶試用裝回家喝呢!


而我地皮家總動員(咪我地三個)今日一齊來上孕婦按摩班!皮爸和皮皮一齊學,學識左幫媽媽按摩,嘻嘻!(*^◯^*)


Friso 安排物理治療師教授一班準爸媽學習孕婦按摩,就算我生完咁耐,我都感到好實用,因為湊BB都幾肌肉勞損〜得閒請丈夫為妳按摩下幾疏乎!懷孕中的媽媽更可與丈夫一同感受胎兒心跳,真係好Sweet架!




爸爸按媽媽、媽媽按皮皮,一家人就是這麼溫馨〜


阿皮話要爸爸按埋佢Wor(≧∇≦)


唔錯唔錯,幾舒服下!


而在場的爸爸媽媽都好勤力學習呀!


學完孕婦按摩,我地在BB展會場周圍行下,睇下有咩啱皮皮食/用〜


去到位元堂攤位,有隻大羊羊同皮皮合照〜阿皮每逢見親人扮公仔都好開心,笑得好甜(^O^)


另外去左Smart fish 的檔位看看,都有不少優惠〜


阿皮認得他吃開的「魚魚糖」,所以埋去問姨姨拿試食(我暈)〜不過佢真是好Like這個魚油啊!


最後想講下近來我對奶粉的看法~ 做了媽媽之後,我很著緊和留意奶粉的新聞與動向,最近又有奶粉出事了,更是香港老牌奶粉品牌,你都咪話唔擔心究竟自己寶寶吃開的奶粉有否被受污染? 

幸好,美素佳兒沒有掀入此次事件,仍然是媽媽至信賴的奶粉品牌。

美素佳兒由荷蘭的自家農場自家飼養乳牛,牛奶採集到包裝,整個製奶過程都以一站式完成,其單次提煉技術,將牛奶的純天然營養保留著,讓寶寶更健康成長,媽媽也更安心讓寶寶吃~!

真的!皮皮食左美素佳兒咁耐,都冇出過事,所以我一直都很安心給他吃~雖然皮皮都兩歲十個月了,他仍然對奶很渴求,只要寶寶吃得好,我都會繼續把牛奶這份天然營養交給他~

見到皮皮越大越精靈,長高了仍保持肉地,其實做媽媽心願好簡單,只要孩子健健康康地愉快成長就滿足了~



謝謝美素佳兒,令我很安心給寶寶食用,也給我無限信心來支持這個優質品牌!

唔知下年仲去唔去BB展呢? 皮皮都大個仔了 ! 筆筒上的兩仔爺好搞笑,我唔捨得用這個呀!好美!


www.friso.com.hk

Friso HK Facebook
https://www.facebook.com/pages/Friso-HK/128253093889462
https://www.facebook.com/frisomumHK


相關BLOG:
2012 BB展:好多免費贈品送呀!&BB護膚品入手!
2011年: 媽媽的暑期活動: BB展
2010年: Week 25: BB展辛苦爹哋啦~


關於daidai & pipi
博客:
Blogspot
Yahoo
Beauty Exchange
ubeauty
she.com
88db
elle
MyBB.com.hk 

follow me on instagram:
search: daidaipipi

媽媽專欄:



沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails