☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2013年7月17日星期三

女生們的「爽」!我們的「K字頭」秘密!

今集寫M巾,是我最愛的「K字頭」!


  「K字頭」是我和同事間的暗語,我們不會說:「你有冇M巾」、「今日要去萬寧買M巾」,這樣說出來,比男同事/上司聽到不太好意思,而我們大家都喜歡用Kotex! 所以將Kotex稱呼為「K字頭」,有時大家會分享用「K字頭」的心得,講講下都成個鐘,哎呀!大把野未做!

以小的用「K字頭」的心得,我最喜歡是用草本系列,覺得最啱自己最舒服,棉柔質感感覺溫柔,打開片巾巾,仲有淡淡草本香味,跟我的平和性格最相近!而同事J她則愛White系列!她說又輕又薄、吸收快不黏皮膚,就符合她的爽朗性格!原來選衛生巾,都可以看到女生性格,哈哈!

 既然她推介,我今次就試試Kotex White啦!


Kotex White 超薄護翼日用23cm




一包 18 片,如果勤力換,我每次月事都剛好用整一包的。

用過幾個牌子的巾巾,我覺得Kotex 的最厚薄適中~ 

而日用的長度23cm亦是剛剛好,不長不短,不焗身也不怕滲漏,



Kotex 衛生巾的包裝很方便,一拉就整片打開,唔洗左 ‘meet’ 右 ‘meet’ ,而用過的巾巾放在包裝紙上捲起也很容易包妥,更可貼實,掉在垃圾筒不尷尬!


Kotex White 的特點是擁有『 3D 超爽圈』,巾巾上四方八面有壓線 dum dum 框圍住,好少漏出界的!

另外中間有個少少笠位(橢圓形),真係 fit 哂人體構造,每次一流出 M ,都會正正落在這個笠位中,滲哂落去,就算量多日子,都很快滲透,唔會痴立立,很乾爽呢!


還有愛它的「柔爽潔淨面層」,不刮皮膚柔棉棉,也不刮大腿邊,就算著住緊身褲,都唔會「形住形住」有片 M 巾緊貼皮膚,感覺好自在!

呢排夏天又熱又焗,有時都怕左黎 M ,但好在日間用上 Kotex White 超薄護翼日用夠透氣,最緊要是勤力換,保持衛生乾爽,乾淨冇煩惱!


Kotex White 超薄護翼 量特多-超長夜用 3D超爽圈 35cm

晚間睡覺,在量多日子熟睡時,我會習慣用 41c m 特長夜用來保護,點反訓都唔怕漏,但就大片一點!

而第三、四晚普通流量的晚間,我就喜歡用 35c m 超薄護翼,因為同樣快滲透,其「柔爽潔淨面層」,可以助你舒舒服服去睡,不用顧慮,也帶來無限乾爽的感覺~!






35cm 都幾長,但就好安全,差不多包到臀部位置,就算訓 o 係度,都唔怕漏出界,同樣的『 3D 超爽圈』,包圍著四周,仲要是 double line 雙重界線,如果突然間「 水暴發」,去到『 3D 超爽圈』剛好截停,就好像堤壩般幫你保護著,以免「缺堤」,令妳每晚都好安心!


當然少不了中間的滲透位,就算是長型的夜用裝,都配合到人體結構,好細密的設計來!


大片和小片,無論日用或夜用,都會很安心和舒爽啊!


有時選 M 巾就好像選男朋友一樣,要安全、可靠又細心,保護妳身邊一切,唔會令你出醜尷尬,仲要抱得你舒舒服服,唔好痴立立,清清爽爽的!如果 Kotex White 是一個男朋友,就是一個「爽」男友!



關於daidai & pipi
博客:
Blogspot
Yahoo
Beauty Exchange
ubeauty
she.com
88db
elle
MyBB.com.hk 

follow me on instagram:
search: daidaipipi

媽媽專欄:

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails