☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2013年7月23日星期二

唔好玩既海洋公園

好多同皮皮既親子時光片段都沒有寫BLOG,只怪我太忙,實在很想將每次與皮皮一同去玩的片段全部紀錄下來,紀錄皮皮的成長也紀錄媽媽的心情。

20130630這天好好天,爸媽又放假,而且我們有張團購票未用,所以這天帶皮皮來到海洋公園玩,但一點也不好玩!

點解?

等陣先講...


這天太陽伯伯真是好HAPPY,不停發熱發亮!今次去海記,最主要想去威威天地玩,因為上次四月來沒玩到~

但今次想分享一下皮皮對著大公仔的反應!

皮皮見到大熊貓好開心,仲好守秩序排隊等佢,皮皮好像小粉絲, 見到熊貓笑到見牙唔見眼,好似想找熊貓簽名咁...




連放三張相,皮皮見到熊貓笑到咔咔聲,肚都痛埋,但佢阿媽就頭都亂埋...


之後就還到小熊貓!我唔理啦!你地兩個玩啦~~~








皮皮真係好中意D動物架!笑到咔咔大笑,其實我唔明有咩咁好笑,但小朋友真是很天真無邪,見到阿皮笑得咁開心,我都忍唔住笑佢呀!


最後見到威威獅令,威威獅令佢好慘,冇遊客找他拍照,但皮皮見到佢好有興趣,走埋威威獅令度拍佢!


 又成功笑左!


但海記的公仔好木獨,唔識擺POST,唔似米奇米妮做埋D可愛動作,不過都好主動親近小朋友~!


 陽光男孩!


就係咁,冇其他野玩了!

6月30日的海記勁多人,連場都入唔到,好在我地唔洗買票啫,要買票的我想要排兩句鐘,爆多人呀~~~

入到去,咩都要排75mins以上,連水族館也是,機動遊戲不用說,周圍都是自由人、賓姐、印姐,唔明點解咁多阿姐去海記玩!仲有學生團,死未!

去到冰極餐廳,攞飛等位居然要等19X張,點等?等到晚餐都未等到!

今次海記的安排好失當,連小食亭的食物唔夠三點就賣哂!

餓死左...

都係去返我地既後樂園算了!

怒!



關於daidai & pipi
博客:
Blogspot
Yahoo
Beauty Exchange
ubeauty
she.com
88db
elle
MyBB.com.hk 

follow me on instagram:
search: daidaipipi

媽媽專欄:




沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails