☆皮皮的大個仔見證 ~

Lilypie Kids Birthday tickers

2011年2月2日星期三

提早吃團年飯

今天年三十,吃團年飯的日子,不過我媽家早在年廿七提早做節,皮皮首次出席,深得長輩們喜愛~ 尤其是太婆,不停抱皮皮,老人家抱「室」(唔識寫?)開心到忘記疲累,一家人開開心心,就算那天只得九度氣溫,也樂也融融,溫暖非常!

 嘻~流口水,大部份也是daidai媽的手勢,想起來也很餓~

花膠雞湯-我坐月時媽媽常煲,真是吃得多皮膚都令令!

 自家焗製豬手-好味過街的好多!起碼不太咸和啖啖肉!

 咖哩素齋煲-人人也要添飯撈汁呀!

茄汁大蝦-很yummy

新菜式-杞子魚肉釀冬菇


過年燒肉一定有!(還有隻雞忘了拍照!)

勁厚肉勁鮮甜的帶子刺身!

薄切墨魚片(是家妹的刀章!)

呢味真係巧功夫,薄蛋皮包豬肉包紫菜包魚肉?多層口感,是小妹自創菜式!
 甜品:桂花酒釀丸子,清甜滋潤,一家團圓!
是日花絮:太婆抱皮皮唔願放手,兩婆室面形極相似><
太公也抱皮皮不願放手,笑^^
毛仔今日好乖,諗住佢實去搞皮皮,點知好乖自己玩>o<


新春大吉
心想事成
身體健康
闔家安康
恭喜恭喜

5 則留言:

  1. 哇.........你媽媽同妹妹是廚神....
    d餸好吸引....
    我流晒口水喇.....

    新一年祝你一家個個身體健康,平安大吉,事事順利,心想事成,
    加多兩句俾皮皮--快高長大,精靈活潑........

    回覆刪除
  2. 太婆同 皮皮 仔真係一個餅印咁~

    回覆刪除
  3. 我老媽子今日都係COOK左9個送 張枱都放唔到

    回覆刪除
  4. 我也祝你和家人身体健康、四季平安、万事如意
    恭喜发财!

    回覆刪除
  5. 次次黎到 都有d咁正既相睇 讚呀 !
    祝 心想事成 !

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails